Weet iemand of dit pack ook te spelen is op de Xbox 360? op de lijst van spellen die van de xbox ook op de xbox 360 te spelen zijn staan wel de losse onderdelen, maar het triple pack zelf niet.
dank voor je reactie Joene, ik krijg mijn Xbox 360 vanmiddag met Oblivion en deze triple pack, dus vandaar deze vraag.
sterker nog, als je halo 2 op live wilt spelen moet je eerst de downloadable content hebben anders kom je er niet op.
Jep, dat is waar, je moet dus voordat je Halo 2 erin doet eerst de multiplayer map pack erin doen en de levels en update installeren. Veel plezier met je 360!
!! Even om duidelijk te maken !! ER IS GEEN BACKWARDS UPDATE VOOR HALO 2: MMP Ik heb zelf triple pack gekocht en ik kan dus niet die halo 2 mmp gebruiken. Halo 1 en 2 doen het wel goed en ik heb de mappen vanaf live gedownload.
Heb je eigelijk deel 1 en 2 moeten spelen om straks Halo 3 goed te snappen? Ik zag vandaag namelijk dit Triple Pack voor 39,95, dat leek me niet zo duur...
eigenlijk wel ja, als je voor het verhaal gaat tenminste, maar als je gewoon een Live Mp fan bent hoeft het niet, maar het is beter van wel en het staat leuk bij je games collectie
Welkom op het forum :b: Er is een speciaal topic op dit forum dat over backwards compatibility gaat. Hier kun je dus terecht voor al je vragen en opmerkingen over backwards compatibility. backwards compatibility topic Veel succes! Deze gaat op slot.