ehm ik ben ook bij al die levels gekome en heb ook een keer gehad dat ik in een zwarte gat naar bende viel heel raarP ik heb ook xbc en ben lid van tsm was xse arabstrijder.. k heb een probleem met ninja gaiden want k kom daar nie uit bij de 4e level.. later
Heb geen videos maar als iemand een cam heeft en xbc heeft, mag ie mij gerust filmen en het filmpje uploaden en hiernaartoe linken.En veel zelf uitgevonden door gewoon 400% health en overal jezelf af proberen te blazen, ook dingens natuurlijk geleerd van andere xbc gamers.
Ik kan door de muren van de basis lopen, ik kan in het plafond zitten, ik ken 14 manieren uit blood gulch, ik kan een ghost en een hog van de map krijgen, ik kan door muren schieten, ik kan een ghost de grond in krijgen (zowel de vleugels als de staart) en ik kan alle vehicles op de basis krijgen zonder granaten of bazooka (en di is dan nog alleen maar voor de map blood gulch voor meer check maar op xbc)
Dit kan ik dus ook allemaal in, behalve dat door muren lopen waar ik ook niks van geloof.. Ik kan ook in blood gulch nog door de grond vallen(dan zie je zeg maar de wereld boven je wegvliegen.
ik ben er eens uitgekomen door een paartanks e granaten ofzo kweet nie meer juist oe maar het kan wel hor...(kwas wel bijna dood...)
Ben bezig het filmpje te zoeken op halo.bungie.org om het is te proberen, weet iemand de naam van het filmpje? Edit: iemand had de naam al gezegt, maar heb het filmpje is bekeken, zelf geprobeerd alleen het lukt me niet. Ik weet trouwens niet of ik op de goede plek zit.
Ik en Xenor hebben een filmpje gemaakt daarover, zijn nog bezig met het online te zetten enzo, duurd nog ff..
Net 2 uurtjes aan het probeeren geweest , maar mij lukt het maar niet met een Ghost bij de Sniper Tower te komen !!!
ALS IEMAND VETTE TRICKS WIL LEREN VOEG ME DAN TOE BIJ XBC, USERNAME = Rovak EN INVITE ME VOOR EEN GAME