1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo uitspelen in legendary

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrWolf, 10 jun 2004.

  1. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik kan Halo bijna met mijn ogen dicht bijna op Legendary uitspelen :+
    Het Legendary eindfilmpje is overigens wel pwnage _O_
     
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind Legendary ook goed te doen.
    Ik had voor The Library een bug gevonden. Op een gegeven moment wordt je opgesloten tussen 2 deuren, en komen er weet ik veel hoeveel Flood op je af. Ik ging altijd 'in' zo'n deur zitten via een bug (er nog ff tussen gaan staan als hij dicht gaat). Ik kon The Flood wel raken, maar zij mij niet :D En daarna er weer gewoon uitlopen _O_
     
  3. remco320

    remco320 350Z lover

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, cker
    Maar Halo op legendary is wel vet, alle levls gehaald op deze graad en cker de Library is dan heel moeilijk
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Halo Legendary is niet moeilijk meer, misschien zou het komen dat ik het spel al ruim twee jaar regelmatig speel en alle levels (en aantal en soort vijand per kamer ong.) uit m'n hoofd ken zonder erbij hoeven na te denken. [/sarcasme]

    Het is niet makkelijk, maar ik kan niet zeggen dat ik het nu erg moeilijk vind hoor. Het level Halo aan het begin (met vijftal dropships) kon ik 'vroeger' nauwelijks in co-op overleven, nu doe ik er geen moeite meer voor.

    Maar zoals ik zei, spel is al een tijdje uit. En eigenlijk het enige spel dat ik regelmatig speel na zo'n lange tijd. :)

    Halo 2 zal in het begin op Legendary dan weer een stuk moeilijker zijn, maar om te zorgen dat ik hem niet te snel uitspeel begin ik hem soieso op Heroic. Als dat te makkelijk blijkt verander ik het naar Legendary. Heb nog een tijdje om te oefenen.. ;)
     
  5. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Halo op alle moeilijkheidsniveaus uitgespeeld! 8) Heeft heel wat tijd en frustratie gekost, maar het is wel grappig. Het is dus zeker niet onmogelijk. O-) Lukt het je echt niet, probeer het in coop-mode -> om en om aanvallen. De extra eindscene is trouwens wel komisch. :p
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Legendary speel ik vooral met 2 personen. Anders vind ik het nog net ff te lastig, maar het is wel uitdagend!
     
  7. PistolTDM

    PistolTDM Kalash

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee man, de library vind ik juist het makkelijkste level. Gewoon een beetje met de shotgun blazen.... Ik vind het eerste level klote als je bij die trap aankomt!
     
  8. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ach, het belangrijkste is niet of je goede shooting skills hebt maar dat je goed op dekking let. Dat is echt het allerbelangrijkste. Verder moet je selectief targets uitzoeken, dus als je in een kamer komt met grunts en een elite moet je eerst die ene elite uitschakelen en niet voor de grunts gaan.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Elites vooral proberen te besluipen en ze dan neer slaan of een "sticky bomb" geven. Verder heb je tegen de elites in 1 op 1 vuur gevechten nooit veel kans. Zeker niet als je de Plasma Rifle of de Assault rifle hebt. Het is wel te doen maar je verliest bijna altijd kracht of je gaat dood.
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik had me langs zo'n deur verstopt en toen zag de flood mij niet en na een tijdje ging dat ding open _O_
     
  11. MrWolf

    MrWolf Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niemand een videocapture maken van hoe hij(of zij..uhm...nah) in legendary speelt? lijkt me gaaf om te zien. Vind mijzelf toch niet heel slecht maar legendary blijft te moeilijk (maar absoluut het vetst).
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Met plasma rifle is het juist makkelijk :eek: maar met assault rifle is het idd wat moeilijker.
     
  13. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat zie je dan in het langere eindfilmpje?
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Makkelijk ? Denk het niet je krijgt altijd schade aangezien die bots altijd raak schieten als je in het open staat.
     
  15. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al veel levels op legendary gehaald doe het in me eigen volgorde. Maar the Library moet ik nog steeds op Heroic halen daar heb ik steeds geen zin in.
     
  16. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Is alleen voor hardcore Halo-gamers. Ga maar aan de bak zou ik zeggen ;) :D
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Niet met je eens, als je van af dekking snel en makkelijk de Grunts uitschakeld kan je je helemaal richten op de Elite. Die paar Grunts kunnen op Legendary echt wel wat schade aanrichten als ze met meer dan 4/5 zijn hoor (en als je nog niet op hen richt).
     
  18. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zal het even toelichten....

    Als ik een kamer binnen storm doe ik altijd eerst een korte burst met mijn Asssault/Plasma rifle op de Elite waardoor hij even stilstaat, daarna gooi ik een plasma granaat op hem (die bijna altijd raak gaat want granaatjes gooien is mijn specialiteit _O_ ) en vervolgens swap ik meestal naar mijn pistol waarna ik die grunts door hun lelijke hoofden schiet ;)
    En zo is het kamertje leeg.......

    @Ak-47(p): Kost wat moeite om het eindfilmpje te unlocken maar zeer zeker de moeite waard!
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  19. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Jah heb wel Heroic uitgespeeld maar damn.. Wat is Legendary een uitdaging zeg!
     
  20. MrWolf

    MrWolf Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm eigenlijk hou ik het altijd bij de human weapons, oftewel shotgun, gun om te zoomen of riffle. Loont het de moeite om de wapens van de covenant op te pakken? misschien is dat mijn fout wel waarom ik niet door legendary heenkom!
     

Deel Deze Pagina