Ben nu bezig op easy...., met melee only only en only , alleen die vliegtuigen zijn lastig , en die turrets .
Spoiler Een elite+Marinier zijn in gevecht maar dan zien ze ze iets waardoor ze weten dat hun einde naderd, en dan omhelzen ze elkaar...
legendary was wel de leukste moeilijkheidsgraad omdattie ook te doen is. hij is wel pittig, maar je moet gewoon ff een taktiek verzinnen op sommige punten en vooral ervaring hebben! de library heb ik trouwens wel uitgespeeld maar wel met enige moeite. het is wel de moeilijkste vind ik.
met de wapens van de covenant kan je sneller de "shield" van de covenant kapot schieten waardoor hij eerder het loodje legt!! EDIT o sh*t!! sorry voor de dubbele post! ben net terug van werk dus zit niet op te letten!!
de libary blijft lastig, vooral dat ene stukje waar je tussen 2 deuren zit, en dat er dan oneindig mannetjes komen, maar het is me wel gelukt . Maar het is een lichte uitdaging, en je moet zeker de moeite nemen om het te doen, want Halo is het waard.
shotgun/assault rifle blijft het best vind ik, en grenades natuurlijk, onderhand 2x op legendary uitgespeeld, en 4x coöp legendary, nu heb ik het wel een beetje gehad
Legendary is cool, maar je moet er wel even voor gaan zitten. Kheb een kwart in mn eentje gedaan maar wel veel in co-op, anders niet te doen! Zoals iemand al zei, library zo fucking moeilijk! (en saai!)
Ik vind de 1 na laatste level zo geweldig. Vooral het stukje dat je uit de tunnel komt en er Final Run komt te staan. Die heb ik co-op wel al cker 50x gespeeld.
Een maat van mij en ik speelden het ook samen...na legendary ben je heerlijk op elkaar ingespeelt...voelt goed in dan het laatste level uit te spelen...daarna nog vele keren over gedaan
Vanwege het verklappen van het heilige Halo Legendary eindfilmpje ben je vervloekt geraakt en zal niets dan ongeluk jouw in je leven achtervolgen
@Destrukt-DCF(d1 Gebruik voortaan ff de spoiler tags, het extra einde die je behaalt na uitspelen HALO op legendary is echt dé slagroom op de HALO taart en moet je daarom niet verklappen
Ja oke in open ruimtes is wel wat moeilijker maar met plasma is zeker makkelijker dan met assault rifle.
Ja zeker als je de plasma pistol hebt en een assault rifle kun je makkelijk van een elite winnen. Eerst de pistol opladen raak schieten en dan wapen swappen en het afmakken met een assault rifle.
Idd. Eigenlijk zijn de covenant waprens sterker en krachtiger dan de human-weapons. Wel zijn ze, zeg maar, moeilijker te handelen dan de human weapons omdat ze snel leegraken, en overhit kunnen raken....