1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo uitspelen in legendary

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrWolf, 10 jun 2004.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu bezig op easy...., met melee only only en only :D, alleen die vliegtuigen zijn lastig :p, en die turrets :D.

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Een elite+Marinier zijn in gevecht maar dan zien ze ze iets waardoor ze weten dat hun einde naderd, en dan omhelzen ze elkaar...

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2004
  3. alibi

alibi Guest

legendary was wel de leukste moeilijkheidsgraad omdattie ook te doen is. hij is wel pittig, maar je moet gewoon ff een taktiek verzinnen op sommige punten en vooral ervaring hebben! de library heb ik trouwens wel uitgespeeld maar wel met enige moeite. het is wel de moeilijkste vind ik.

4. alibi

alibi Guest

met de wapens van de covenant kan je sneller de "shield" van de covenant kapot schieten waardoor hij eerder het loodje legt!!

EDIT o sh*t!! sorry voor de dubbele post! ben net terug van werk dus zit niet op te letten!!

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2004
  5. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    de libary blijft lastig, vooral dat ene stukje waar je tussen 2 deuren zit, en dat er dan oneindig mannetjes komen, maar het is me wel gelukt _O_. Maar het is een lichte uitdaging, en je moet zeker de moeite nemen om het te doen, want Halo is het waard.

6. gerjan

gerjan Guest

shotgun/assault rifle blijft het best vind ik, en grenades natuurlijk, onderhand 2x op legendary uitgespeeld, en 4x coöp legendary, nu heb ik het wel een beetje gehad:p

7. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Legendary is cool, maar je moet er wel even voor gaan zitten. Kheb een kwart in mn eentje gedaan maar wel veel in co-op, anders niet te doen! Zoals iemand al zei, library zo fucking moeilijk! (en saai!) 8)

8. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Haha vet! *) Kwil 'm zien. Kga maar 's aan de bak dan he? ;) _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2004
  9. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Tip:Je hoeft alleen het laaste level in legandary te doen voor het filmpje :cool:

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind de 1 na laatste level zo geweldig. Vooral het stukje dat je uit de tunnel komt en er Final Run komt te staan. Die heb ik co-op wel al cker 50x gespeeld.

11. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0

nice tip moet maar eens gaan proberen :D

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Das nep, alleen het laatste level, moet je daarna wel de rest ook doen.

13. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Een maat van mij en ik speelden het ook samen...na legendary ben je heerlijk op elkaar ingespeelt...voelt goed in dan het laatste level uit te spelen...daarna nog vele keren over gedaan :D

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Vanwege het verklappen van het heilige Halo Legendary eindfilmpje ben je vervloekt geraakt en zal niets dan ongeluk jouw in je leven achtervolgen :eek: :+

15. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Je bedoeld dat er nog steeds niks veranderd in mijn leven? 8) :+

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    @Destrukt-DCF(d1
    Gebruik voortaan ff de spoiler tags, het extra einde die je behaalt na uitspelen HALO op legendary is echt dé slagroom op de HALO taart en moet je daarom niet verklappen

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, even een spoilertje erbij gedaan. :cool:

1 persoon vindt dit leuk.
  18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja oke in open ruimtes is wel wat moeilijker maar met plasma is zeker makkelijker dan met assault rifle.

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja zeker als je de plasma pistol hebt en een assault rifle kun je makkelijk van een elite winnen. Eerst de pistol opladen raak schieten en dan wapen swappen en het afmakken met een assault rifle.

20. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Idd. Eigenlijk zijn de covenant waprens sterker en krachtiger dan de human-weapons. Wel zijn ze, zeg maar, moeilijker te handelen dan de human weapons omdat ze snel leegraken, en overhit kunnen raken....

Deel Deze Pagina