1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo uitspelen in legendary

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrWolf, 10 jun 2004.

  1. EXGDragoon

    EXGDragoon FHDDragoon

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat ik the Library een *^%$ (mag niet schelden van m'n moeder ;) ) level vind, zorgt het idd wel voor het nodige knalvoer :D
    Hail to the shotgun...
     
  2. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    *kuch* piece of cake en Flood*kuch*
    anyway, ik heb Halo op legendary uitgespeelt, maar alleen level 1,2,3,4,5,6,8,9,10. Je ziet het goed, library niet. Die heb ik alleen op easy gedaan, snel er doorheen. Coop is het altijd leuk om t doen als de buurjongen langskomt, ff Silent Carthographer op legendary. Heerlijk.
     
  3. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je HALO op legendary wilt uitspelen, dan moet je goed een soort "strenght"opbouwen op de easy,normal en hard sessies... probeer niet klakkeloos je vijanden neer te schieten maar probeer ze eens op een andere manier te killen, dan heb je daar later ook plezier van...
     
  4. Shun

    Shun Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Legendary uitspelen ?

    Best wel te doen. *)

    Ik doe het nu af en toe nog voor de gein en proberen alle elites te sticken }:]

    Leukste manier om dat te doen is gewoon charge shot van plasma pistooltje en sticken!

    Bet ya cant stick it! _O_
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  5. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt legendary gewoon uitspelen op co-op
    en ik vind het inderdaad ook zeer moeilijk maar ik denk dat het mogelijk is, mss ben ik gewoon niet zo goed
     
  6. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    the library vind ik gewoon een stom lvl, zelfs co-op
    waar de andere levels voor afwisseling zorgen, is dit enkel flood afknallen en nog meer en nog meer en nog en weer een verdiep en nog meer en nog...
    de eerste keer dacht ik dat het nooit zou eindigen
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb halo in een dag legendary uitgespeeld hopelijk wordt en krijgt halo2 een langere speelduur en een nog boeiender verhaal
     
  8. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    het lukte mij maar net om level 10 in een dag op legendary uittte spelen ( wou het eind filmpje van legendarry zine en het geen geduld om het hele spel te spelen), ende library lukte me geen eens met z'n tweeën. Dus ik vraag me af hoe jij dat hebt gedaan
     
  9. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    11 uur s'morgens begonen en 23 uur s'avonds gedaan met pauzes bij gerekend
     
  10. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    wauw,iik zou denk ik al zo lang bezig zijn met the library en dan zou ik hem nog niet hebben gehaald
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    lol ik heb een week gedaan met astrid een lan om halo coop legendary uittespelen :+ btw wel met veel pauze's :p Je weet tog??? PAUZES... :+
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is gewoon alles van buiten kennen en lopen lopen lopen en schieten schieten schieten
     
  13. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, een dom vraagje:)

    zijn grunts van die gasten met zichtbare schilden? of zijn dat Jackals :confused:
     
  14. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] Grunts...

    [​IMG]
    Jackals
     
  15. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Miss me, you missed me, now you got to kiss me
     
  16. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry foutje, ik bedoel:

    bedankt!
     
  17. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik heb m ook laatst helemaal uitgespeeld op legendary en ik moet toch zeggen, het was niet makkelijk, maar je krijgt er wel veel Skills door. Heroic is nu ook een eitje, legendary is Juist precies leuk met zn 2en, dan moet je pas echt een beetje tactieken gebruiken!
     
  18. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    jah, het is op legendary niet meer egt dat lollig achter een grunt aan lopen om hem te slaan of hem een plasma op zijn kont te plakke :D.
    maat tactiek (beetje) is wel gewenst jah, meestal loop ik op legendary gwoon door en ga niet elk vijandje uitmoorden, hunters zijn nog het makkelijkst.
     
  19. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1

    Idd, Die Hunters, als je hun zwakke plek weet, en je bent een beetje behendig en hebt een pistool, 1 schot in hun oranjige plek in de rug en ze zijn dood, echt zielig eigenlijk :cool:
     
  20. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    hahaha ik haat die grunts die lijden mij af :mad:
     

Deel Deze Pagina