1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo uitspelen in legendary

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrWolf, 10 jun 2004.

  1. AirRaidSiren

    AirRaidSiren Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje jammer ja
     
  2. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe heroic ben ik nu mee bezig in me eentje, legendary lukt mij nog nie, maar hoef nog maar 2 levels te halen maar dan wel met nog niemand he.
     
  3. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Iemand had het hier over the needle gun en die niet gebruiken op Legendary. Ik heb dat ding echt vaak gebruikt tegen die Elites. Een vol salvo daarvan is goed genoeg om ze te killen of iig hun schild neer te halen. Vervolgens Frag erop en weer een pak met monstertjes dood. Helaas gaan niet altijd alle kogels richting die grote aap, maar gelukkig liggen overal munitie voor dat ding :).

    Iig, Halo op Legendary was geweldig, kostte flink wat tijd, maar was een geweldige ervaring :)

    Library was trouwens verbazend makkelijk op Legendary, heb het in 1 pauze van school gehaald, als ik het me goed herinner. De eerste paar levels daarentegen, die vielen zwaar tegen. Zat ook een pauze van een paar weken in level 3.

    EDIT: allemaal op singleplayer :)
     
  4. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Legendary kan je bijna alleen uitspelen met z´n tweeën.
     
  5. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    kwestie van doorzettingsvermogen O-)
     
  6. jelle v

    jelle v Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Met verbazing zat ik hier de meningen over de Needler te lezen, tot ik bij de reactie van RubenIII kwam. De needler schijnt in het hele spel geen echte functie te hebben, tot je er achter komt dat de Needler het beste wapen is om die Elites af te maken. Zoals Ruben zegt, 1 vol salvo is precies voldoende om die elites te doden.
    Elites staan vaak een tijdje stil op 1 bepaalde plek zonder dat ze je zien. Als jij hen gewoon vanachter besluipt en er met je Needler een vol salvo op afvuurt heb je bijna altijd prijs, omdat die elites te laat door hebben dat ze beschoten worden en dan wel wegduiken maar die Needles zijn toch doelzoekend.
    Die plasma rifle kan niet lang genoeg snel achter elkaar schieten om zo'n elite in 1 keer af te knallen, met als gevolg dat je bijna altijd in een gevecht met zo'n elite raakt verwikkeld. Je kan dan wel een granaat gebruiken, maar granaten kan je beter gebruiken als je ze echt moet gebruiken, als je bijvoorbeeld het aantal vijanden niet meer aankan of als je kans ziet om sneaky met 1 granaat een heel groepje uit te schakelen.

    Kortom, gebruik nooit een Needler, tenzij je een Elite tegen komt. :9
     
  7. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij werkt het nooit goed bij elites, als ik ze op ze af vuur dan zien ze het op hun afkomen en gaan meteen achter iets staan zodat de kogels ze nie kunnen raken.
    en als ze het nie merken dat ik achter ze sta dan gebruik ik geen needler, alleen om in zijn nek te rammen.

    yes, heb in me eentje op herioc uitgespeeld, nu nog 2 levels van legendary.:p
     
  8. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    hoe heten die grote beesten? elites? want die moord ik altijd met een pistooltje :p
     
  9. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    die mega beesten heten hunters, en die gemiddelde elites ja.
     
  10. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    hunters die zien er zo dope uit kdood zel met me pistooltje whawhawha :evil
     
  11. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn fucking sloom, erg makkelijk, je moet gewoon dichtbij staan en dan telkens slaan ofzo.
     
  12. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Voor ze gaan staan, ze naar ja laten slaan draaien en als hij mept kan je hem makkelijk op zijn oranje plek schieten met een pistol.Wel zwak het sterkste monster zelfs op legandary dood met 1 schot.. maar een rocket launcher kogel kunnen ze wel af..
     
  13. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    dus zitten bij die hunters een oranje plek op hun rug???
    ik sla zo vaak op hun rug maar er gebeurt niks.
     
  14. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kent toch wel dat hunts naar voor rennen en slaan, als je dan al omgedraait bent en je kijkt naar zijn rug zie je duidelijk een oranje plek, schiet hier 1 x op met je pistol en hij ligt.. zelfs op legandary..
     
  15. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    cool, wist ik nog nie, tnks!;)
     
  16. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben vandaag maar eens begonnen om het nog eens op legandary uit te spelen, maar dat trucje in het eerste level waardoor je meerdere guns kunt dragen is echt handig
     
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat truukje ken in niet eens :confused:
     
  18. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    als je bij cap keyes bent moet je zo snel mogelijk naar buiten lopen
    zo simpel is het
     
  19. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vond library nog niet eens te doen met 'z'n tweeën,maar level 1,2+3 vond ik daaraantegen best...niet makkelijk maar ook niet moeilijk tot je er bij neervalt zoals iik dat dus bij the library vind
     
  20. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    library is heel erg makkelijk vidn ik alleen duurt zo lang en het is telkens weer het zelfde.
    maar moeilijk is ie nie, alles op legendary gehaald. O-)
     

Deel Deze Pagina