Het is allemaal goed te doen, monsters voor je houden, alleen human weapons gebruiken, (lees: shotgun dichtbij gebruiken), granaten tactisch neerleggen en geluk op het einde hebben Eerste paar levels zijn zwaar irritant, die elites die met meerdere komen en alleen op jou gefocused staan, in de latere levels krijgen ze wat afleiding van the flood waardoor ze wat minder op jou gericht staan
jep, ik laat ze meestal gewoon ff uitvechten en dan val ik aan als ze gestopt zijn met vuren. maar in the maw is er een plek war dus the flood en de covenents tegen over elkaar staan en te schieten. maar ergens heb je dus een zo een soort muur maar dan van glas, die kan dus nie open maar je ziet de flood aan de andere kant staan. normaal kan je daar nie doorheen schieten maar op die plek kan je gewoon van afstand door dat glas heen schieten zonder dat dat kapot gaat of the flood terug kan schieten. lekker plekje, ze kunnen nie bij je.
ik vond halo op legendary ook nog wel te doen (k heb het wel co-up gedaan). alleen ik had wel wat meer van dat anderen eindfilmpje verwacht, hij was heel grappig maar wel echt supper kort.
wat denk je zelf smarty natuurlijk had ik geen filmpje van een uur verwacht, maar die extra min. beeldmatriaal vond ik nou niet bepaalt veel
ja dat niet maar het was ook maar een heel klein extratje ik vond het wel lollig met die man en wat was het nou elite of een flood wat elkaar zo knuffelde
Ik zit nu in Legendary lvl 8: The Betrayals, dat je die generators moet vernietigen. Ik kom niet verder bij de tweede, als je hem dan vernietigd hebt, komen er veel flood(Zombie Flood ). Nog tips om hun daar te verslaan?
Rennen en alleen het broodnodige killen bijv. diegene die de uitgang blokeren.. gooi daar alvast een granaat in ofzo