1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo... veel of weinig levels?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door TaylorBaby, 7 sep 2002.

1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ahhahahaha.... een halve dag voor 1 level gaat wel erg ver... maar ja... ik heb halo nog helemaal niet uitgespeeld....]:- ik ben bij level 7 op normal en ik ben nu een beetje moe van dat spel... geweldig spel hoor... maar ik laat het ff een tijdje liggen voor ik verder ga... ben nu ff bezig met turok...

2. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    ** Gedeeltelijk Offtopic **

Ik heb halo al lang uitgespeeld maar vandaag ging ik level 1 weer een keer doen, maar ik had na een tijdje geen zin meer. Precies op het punt waar je je (ongeladen) pistool krijgt van de kaptein. Toen schoot ik die drie ventjes bij de deur af en ging ik weer terug naar binnen, khad toch geen zin meer. Ik schoot zo'n gassie neer die achter zo'n computer zat en toen riep dat computertje die in me zit (ff naam kwijt) , take him down, he lost control (of iets dergelijk :)) en er kwam een een opruimdienst om (je raad het al) mij op te ruimen. Ik kon ze niet kapot schieten, ze waren onsterfelijk. En dan is het de kunst om ze zo lang mogelijk op afstand te houden, misschien wisten jullie dit al maar ik vond het wel grappig om te vermelden.

** / Gedeeltelijk offtopic **

3. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
  4. wallage

wallage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zijn inderdaad niet zoveel maar wel grote levels, ze zijn alleen allemaal het zelfde. hopelijk heeft halo2 meer open landschappen en meer variatie

5. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Je link is een beetje verkeerd neergezet nu moet je kopieren maar je kan die mannetjes wel op afstand houden want voorin waar 2 ventjes in een stoel zitten kan je naar beneden en daar komen ze niet!

6. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    [QUOTE]Originally posted by wallage

ja er mogen best wel wat meer levels buiten afspelen. Tijdens het spelen van HALO dacht ik ook al in mezelf dat die indoor levels eentonig begonnen te worden.
    Maar kom op het mogen dan tien grote levels zijn ik vind het toch echt te weinig

Deel Deze Pagina