1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo] Vraag over "The assault on the control room" ...

Discussie in 'Algemeen' gestart door wilco, 21 apr 2003.

  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    er vroeg iemand wat een Pelican was. Wel effe de thread doorlezen he.
     
  2. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gedaan hoor. ;) heb er al veel eerder gepost. Maar die vraag was al een pagina terug beantwoord. :+ Dus ik dacht: over welke post hij/zij het had, want ik kon niet vinden wie het daarna vroeg. (maar als hij het over de eerdere post had --> Ok dan.)
     
  3. Str3z *ca-

    Str3z *ca- Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol... Hehehehe
     
  4. hardcore gamer

    hardcore gamer who gave the order..

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    oud nieuws
    al gedaan een paar manden geleden
     
  5. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon van de brug afspringen op die richel met coop, de een gaat dood, de ander springt op de richel iets lager, en dan naar de grond. Dan ga je naar dat deel met die verlaging in de grond met al die dwarsbalken eroverheen, en helemaal naar achter. Daar staat een banshee, daarmee gooi je de andere van dat plateau af en kun je allebei vliegen. Dan is het leuom terug die tunnel in te gaan en naar de bodem van dat ravijn te vliegen enzo en daar alle voertuigen in te gooien en dan oorlogje spelen.
     
  6. wilco

    wilco Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke brug?? Als je dan in co-op met 2 banshee kan vliegen is natuurlijk erg gaaf.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De allereerste brug in het level. Tis wel ff oefenen, maar het is de moeite waard.
     

Deel Deze Pagina