HALO VS HALF LIFE (poll van gamespy.com, vote NU)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 1 apr 2004.

1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ja half-life is toch echt wel beter dan halo..
    In half-life zat veel meer sfeer, in halo was het gewoon level in level uit knallen.... en steeds terug komen in de zelfde ruimtes waar je al geweest was, er zat niet echt een variatie in.

Dat was bij half-life wel anders.

2. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind halo toch beter maar heb half-life wel niet erg vaak gespeeld.

3. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de meeste die Half Life gestemd hebben daarzo, of nog nooit Halo gespeeld hebben. Of nog nooit Halo via systemlink gespeeld hebben...

Het minpunt van een spel als Half Life is dat je altijd in je eentje moet spelen, terwijl met een paar vrienden samen veel leuker is. :D

En daarbovenop, ik vind de wapens beter gebalanceerd dan bij Half life (pistol is misschien wat te sterk alleen)

Maargoed, Halo staat beetje tever achter :mad:

4. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    als je bij half-life kijkt naar het single player gedeelte steekt die ruim boven halo uit! en als je bedenkt dat half-life 3 jaar eerder is uitgebracht dan halo dan zegt dat toch wel wat! en half-life kwam als eerst uit op de pc.. en om nou op de pc met zijn 2-en te co-open!! lijkt me niet echt praktisch!!

5. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij nog nooit Half-Life gespeeld hebt...

Half-Life alleen in eentje?? |:- Half-Life is 6 jaar na de release nog steeds verreweg de populairste online shooter (dankzij de mods, maar toch). Kijk hier is even.

Half-Life was revolutionair. Half-Life heeft ongelofelijk veel invloed gehad op andere games, inclusief Halo. Haal je kop is uit je Xbox en kijk eens verder.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    kerels VOTE HALO, dat laat d xbox beter verkopen.

half is zoiezo wel goed.

time for a new king.

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    halo gestemd

8. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Half-life heerst gewoon en dat zie je ook aan de poll. Halo is goed, half life beter. En dan kan heel xboxworld (fanboys) wel op halo stemmen, maar ik denk dat de helft die dat stemt niet eens half-life heeft gespeeld

9. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al heel erg veel Half-Life gespeeld. En als ik zeg met vrienden spelen bedoel ik natuurlijk SPLIT SCREEN (weet je wel op dezelfde kamer, gezelluig enz.???) Half life doe je alleen op je kamer en dan speel je online met anderen. Voor jou maakt het natuurlijk niet uit, omdat je toch geen vrienden hebt. LMAO!! 8) 8)

Half life is een prima spel, maar het is gewoon verouderd. Laten we Half-Life 2 en Halo 2 eens vergelijken in de toekomst, dan zullen we zien wie nou echt te betere is...

Waar ik me trouwens ook aan irriteer is de mensen die altijd het woord ''fanboy'' erbij halen als je eens positief over iets bent...

Laatst bewerkt: 2 apr 2004
  10. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    heb je ooit een fps op de pc gezien die splitscreen heeft? ik in ieder geval niet! dat splitscreen met fps is iets voor console's!! en het zal ongetwijfeld met half-life2 voor de xbox ook wel in het spel zitten!

11. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, maar het gaat hier om de vergelijking Half Life (PC) en Halo (Xbox). En voor mij is een optie dat ik met een paar vrienden dus via split screen kan spelen belangrijk omdat ik een spel dan al snel leuker vind.

Dus dan mag ik toch wel zeggen dat dat 1 van de belangrijkste redenen voor mij is waarom ik Halo leuker/beter vind? :{

12. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Wel eens van LANs gehoord?

Bravo, je diskwalificeert jezelf als serieus te nemen persoon.

Omfg, kom op hee. Verplaats je even in je tijdsgeest van 1998 toen Half-Life uit kwam. Zeggen dat Halo beter is omdat Half-Life een oudere game is slaat als een tang op een varken.

Ik reageerde omdat je suggereerde dat iedereen die Half-Life stemt nooit Halo heeft gespeeld. Alsof het een gegeven is dat Halo beter is dan Half-Life.

13. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Half-life, deze game was een revolutie onder de FPS, het verheel met de weningen en de levels zijn echt super. Ok, Halo is briljant, en ik kreeg zeker eebn speciaal gevoel toen ik halo speelde, maar bij half life net ff meer.

14. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb weleens van LAN's gehoord. Wel een stuk meer moeite dan eventjes thuis met een paar vrienden online gamen...

En euhm, volgens mij is het de bedoeling, maar ik kan het natuurlijk mis hebben, dat er nieuwe spellen komen, waar een VERBETERING(!!!!!!) inzit. Dus is het vanzelfsprekend dat de meeste dingen in halo beter zijn. Denk maar aan grafics en geluid. Wat wel belangrijk is voor de rating van de game...
    Maargoed, dat slaat voor jou allemaal als een tang op een varken toch??

De laaste quote die je aanhaalt is niet richting jou bedoelt overigens, maar ik zei de MEESTEN hebben nog nooit Halo gespeeld. Of ze hebben de PC versie gespeeld, die een stuk slechter is dan de Xbox versie.
    Dus daarom zeg ik, de pol is een beetje oneerlijk.

Anyway, als je mij niet serieus neemt, waarom reageer je dan op mijn berichten??

15. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Serious Sam heeft op de PC splitscreen, echt weird spelen is dat.

16. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op half life gestemt, Halo is zowiezo zwaaar overrated. Half life was echt een revolutie in die tijd, zoals wolfenstein. Halo vind ik een goed spel, maar om het nou met half life te vergelijken. :{

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik vind half life
    heb je meer dingen die je kan doen.

18. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Is er eigenlijk al een winnaar?

19. <:.oRoBBeRTo.:>