kijk dat is gewoon pure bull, want normaal gesproken heeft een wapen geen crosshair, de crosshair van human wapens zitten ingebouwd in je suit, dus hoe komt het dan dat je ook crosshairs kan zien van covenant wapens? Dat hoort niet te kunnen (ja ik ben ff op mierenneukerij toer).
kappen, dit gaat hard op weg naar de 'iron sights' discussie over raven-shield, en dat is toch wel zo'n beetje het summum van triestheid :r
Dat is niet wat jij bepaald. De iron sights discussie vind/vond ik wel leuk, hoewel ik zeer tevreden ben met de huidige models in RS.
Waarschijnlijk zijn de human suits zo geavanceerd dat ze ook kunnen communiceren met de covenant wapens... trouwens, cortana kon toch ook zomaar worden geladen in dat controldinges? Volgens geven ze er de draai aan dat de humantechnologie geavanceerd genoeg is
Alles wat WouteR ter discussie stelt is goed te verklaren en geen mispuntje van Halo. 't Is allemaal al verklaard door dees of geen, dus dat ga ik niet nog een keertje doen. Als je zo ontzettend kritisch kijkt naar dingen, dan klopt er toch van de hele wereld niets meer!?!?!?
de oorlog duurt al 30 jaar, ik denk dat ze wel eens een covenant wapen hebben onderzcht en een electronisch vizier hebben geprogameerd.
Hebben jullie wel eens een paar marines afgemaakt, om daarna achtervolgt te worden door de rest omdat je volgens hun doorgeslagen bent of een verrader bent.. LOL, dat is lachen.. Heb je de convenant *en* de marines op je dak.. Die lui blijven je dan achtervolgen..
ik ook, toen reed nog nog niet zo lang de warthog, en reed ik een marine per ongeluk dood, de rest gelijk achter me aan
Dan zou er toch echt iets als een lasertje in moeten zitten anders is dat echt niet mogelijk Sowieso is het al eh 'vreemd' dat de ccrosshair rood wordt zodra je op covenant mikt
Misschien vond een Bungie-programmeur dat wel een leuke optie en stak die erin zonder erbij na te denken dat mierenneukerige Nederlanders daar wel over zouden kunnen vallen...
Over die crosshairs. Je hebt de covenant al voor lange tijd bevochten voordat je begint met halo. Ook moesten de Spartans altijd covenant wapens/technieken meenemen van hun missies. Oftewel, als je een needler pakt, pak je hem eigenlijk al voor de 100ste keer (?). This is were cortana comes in In tfor verandert ze je crosshair ook een keer. Als jij net het echte mjolnir armor moet testen, kom je op die testcours op een gegeven moment bij stationary guns, je gaat achter een zitten en ze adjust je crosshair. Maar nu denk je natuurlijk, ja die dingen zijn human. Dat is waar, maar vergeet niet dat Cortana een 'smart' AI is. Die kunnen nieuwe dingen aanleren. My gues is dus dat je in die jaren dat je al gevochten hebt, cortana voor alle covenant wapens gewoon je crosshair heeft geoptimaliseerd. Over de marines. Ook truukje van cortana schat ik zo. Just my 2 cents, beetje vergezocht maybe