Nee capt. Keyes is n goeie gast, de marines zijn alleen maar dom : Net ook, ik rijd in een rechte lijn, marine staat NIEt in die lijn maar springt wel ff voor mijn warthog
welke taal is dat boek dan en waar is ie te bestellen 1ok nog zo'n leuke vraag waarom kunnen alleen de covenant voertuigen kapot 2.masterchief "degene die als enige nog over is van een genetisch gemanipuleerd menselijk ras" wie is player 2 3waarom is cortana niet gekleurd? 4..
Boek is te bestellen bij bol.com, engelstalig. 1.hmm ja vaag, anders zal de balans wel uit de game zijn. 2.loos 3.Cortana is gekleurd toch?
K was deze topic ff aan het volgen, maar er is nog niemand die me kan vertellen hoe het kan dat de covenant engels kan spreken.. ook al zouden ze het geleerd hebben tijdens encounters met humans dan nog ga je niet die taal spreken toch? In de oorlog gingen de geallieerden toch ook geen duits spreken?
Ze hebben vertalings-software, ik kan begrijpen dat die shit in MC's MJOLNIR zit, maar bv capt. keyes schijnt ze ook te verstaan maar die heeft alleen iets van katoen aan
misschien heeft hij ervaring met covenants, hij moest tenslotte de missie tegen de covenants leiden. wouter:Ze hebben vertalings-software, ik kan begrijpen dat die shit in MC's MJOLNIR zit, maar bv capt. keyes schijnt ze ook te verstaan maar die heeft alleen iets van katoen aan waarom versta ik dan bij de elites zoiets als wort-wort-wort en home alone? ik denk dat het engels spreken iets van bang maken is; die grunts zeggen: there he is! en you can't hide for me! en I will find him etc. Maar ik denk wel dat ze het tegen marines hebben, als jij(MC) ze een keer raakt, worden ze bang.
Ik bedoel : In het pak van MC (het MJOLNIR suit) zit vertalings-software, wordt real-time vertaald. Dat is te begrijpen, maar dan komt het volgende : In de missie dat je keyes red uit dat schip (truth and blbl\sjkbalf) zegt die dat die de covenant heeft lopen afluisteren, wat niet zou kunnen omdat hij niet die software bij zich heeft.. Dan kan je weer naar het volgende : Marines hebben een chip in hun hoofd, een soort van radiobaken (zo staat het in het boek geloof ik), ik denk niet dat daar ook vertalingssoftware inzit maar je weet het nooit..
Keyes heeft geen ervaring met 'real combat' .. Hij is kapitein van destroyers, (een van) de beste nog wel . Alle vertaal dingen worden door de AI van die schepen gedaan.. en anders door software die daar geinstalleerd is :{
wie zegt dat hij vroeger geen soldaat is geweest?maar kga dat level dalijk effe spelen, kijken of die een of andere bobbel onder zn kleren heeft(nee,niet tussen zn benen).
Denken jullie trouwens dat we in Halo 2 nog te maken krijgen met die irritante index? (dat blauwe vliegende bolletje) ik denk eigenlijk niet dat hij nog veel schade aan kan richten
ik denk het wel, anders had bungie hem niet laten ontsnappen(kijk maar NA de credits). maybe gaat ie naar zn thuisplaneet of whatever.de grote broers van de sentinels halen
Jah maar sentinels zijn gemaakt door de forerunners tegen de flood, is de index ook gemaakt door de forerunners (k heb het boek nl niet gelezen moet ik maar ns snel gaan doen)
\ Ik. Staat in het boek Hij begon als rookie, als kapitein/piloot van een vliegdingetje. Halo is installatie #4, er zijn er dus meer, maar dat komt denk ik pas in Halo #3 of later
bedoel je dat er nog drie andere halo's zijn? als het maar niet zo'n final fantasy reeks wordt! ps: ik hoop dat je op halo #1/2/3 of op aarde een keer in de woestijn mag vechten(als die op aarde nog niet bewoond zijn)
Final Fantasy is niet samenhangent dus je kunt het beter vergelijken met meerdere Death Stars als in Star Wars
als ze verschillende 'halo's' maken(kbedoel daarmee de planeten), hoe moeten die er dan uitzien? deze halo heeft al alle natuurelementenneeuw, moeras, woestijn(pillar), oceanen etc.
Uhmm precies etzelfde alleen mooier? Maar k denk dat in Halo 2 alles er heel anders uit zal zien (de omgevingen dan_