[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

1. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die demotrailer wel leuk, alleen die MAC schoten op het eind waren wat ongeloofwaardig, als je in het boek leest wat voor impact die dingen hebben opschepen, zouden ze tenmisnte een stukje aarde moeten laten verdwijnen.

2. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is ook nog niet klaar he je moet daar ook ff rekening mee houden

3. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan nog.
    Je hort me niet zeiken over de graphics :p (wat wel zou moeten lol)
    Ik hoop dat ES hier wel een beetje kan patchen, nu net meer dan 6 maanden op een kut gebugde patch gewacht voor TWC

4. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Net keek ik ff naar een filmpje op mn 360, toen ik zag dat ik nog die 'onstage' demo van Halo Wars erop had staan..
    Maar wat ziet dat er ONGELOVELIJK bruut uit als je dit op een fullscreen HD bekijkt! Echt super vet! (had hem online al wel bekeken, maar dan is het toch maar zo'n klein schermpje.. Op je 360 krijg je het beeld dat de game echt ook is).
    Wat me wel opvalt is dat de framerate nog wel iets omhoog mag.. Maar ziet er echt nice uit zo full screen :D

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er idd meesterlijk uit, had eerst ut idee owh ik kan toch spele :+ . Denk dat het zeker een must wordt het is ook een RTS die op basis voor de xbox is komt dus ook wel goed met die controlles.

6. J Granada

J Granada Dj / 360 spammer

Leuk Bevonden:
    0
    Kon ff niet vinden wanneer 'ie gereleasd word ... hij lijkt me *edit: zeer strak :p

Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is ook nog niet bekend. ;) En het gebruik van kenker/****** word niet door iedereen op prijs gesteld btw. Niet om 't een of ander, maar sommige mensen kunnen er behoorlijk door aangeslagen worden. Misschien doe je dat in't vervolg beter niet. :)

Mij lijkt 't trouwens ook een sterke game! Kijk er naar uit, ben benieuwd hoe diep de strategie gaat en of 't lekker snel wegspeelt, of toch wat trager en dieper.

EDIT: Zoals je ziet word 'r al 't een en ander gefilterd.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Halo Wars screen en info

Halo kennen we natuurlijk als shooter, Ensemble gaat er echter voor zorgen dat de game straks ook uitblinkt in een andere categorie. De studio werkt namelijk aan Halo Wars, een Real Time Strategy game in de wereld van Halo die later dit jaar moet verschijnen.

Vandaag leren we dat de game ondersteund zal worden met downloadable content: na verschijnen van de game zullen er nieuwe units, maps en mogelijk zelfs nieuwe campaigns als download aangeboden worden.

Het is mogelijk om in de game zowel ver uit te zoomen als heel dicht bij de units te komen met de camera.

Halo Wars heeft een krachtige mapbuilder en Ensemble Studios zou deze builder dan ook graag aanbieden aan het grote publiek. Zo kunnen zelf maps voor de games gemaakt worden en onder Xbox 360 eigenaars gedeeld worden. Het is echter niet zeker of deze gelijk met de game meegeleverd gaat worden.

------------------------------------------------------------------------------------

+ nog wat screens/artwork die volgens mij nog niet eerder waren gepost. :)

9. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    ziet er allemaal wel gelikt uit.

is dit ingame of de gwn wat opgefriste plaatjes?

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    wtf zijn die beesten =P?

11. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Een groot deel is gewoon artwork.

12. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    heb het niet over de artworks zelf maar over de andere.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  14. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond Halo 3 heel vet! Zeker een van de beste shooters, maar deze game staat daar toch eigelijk helemaal los van. et is een heel ander genre. Ik denk ook niet dat ik deze game ga kopen.

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik wel <3 Halo universum

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Ninja_Sean

Ninja_Sean Finished the Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst kijken hoe de besturing werkt en dan pas oordelen.
    De graphics zien er tof uit en het verhaal komt wel goed, Alleen ben ik bang voor de besturing. RTS werkt gewoon niet op Xbox360!

18. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Zeker mooie graphics!

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Moet zeggen dat de graphics sterk verbeterd zijn met de laatste in-game beelden die ik zag, die van de demo. Ziet er er ook stukken sfeervoller uit, en daarmee voor mij erg interessant. Vind strategie sowieso leuk, Halo is toch ook wel een franchise die hoog op mijn lijstje staat. Tel daarbij op dat Ensemble studios, de makers van mijn favoriete Age of Empires II achter de game staan, wauw, dit moet gewoon goed komen!
    Omdat de game echt direct voor Xbox360 ontwikkeld word denk ik wel dat Ensemble studios de camera goed kan fixen.

20. Xman99

Xman99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat RTS niet werkt op 360 ben ik het niet helemaal mee eens.. ik bedoel C&C3, BFME.. dat zijn RTS games waar ik niet het gevoel had dat ik de muis mis.. maar ja iedereen zijn mening:d

Deel Deze Pagina