Ik vind juist dat C&C 3 Tiberium Wars vreselijk speelt Maar das een meningsverschil.Gelukkig heeft iemand bij EA gehoort dat RTS niet werkt op de 360 en hebben ze de besturing verandert (Kane's Wrath).
ik vond C&C3 in principe prima werken qua besturing maar het tempo van het spel lag gewoon te hoog,.. ik ga ervan uit dat Halo Wars ook qua snelheid helemaal gemaakt is voor besturing met de controller en dan zie ik niet in waarom het een geslaagde RTS game zou worden
Ik vind het er ook zeer goed uit zien. Ben geen enorme RTS fan maar als het een beetje goed is uitgewerkt kan dit best wel boeien.
E308: Halo Wars confirmed for 2009 Confirming a rumor we heard earlier in the day, 1UP.com is reporting that Halo Wars has indeed slipped to the first half of 2009. While we're upset we won't get the chance to destroy squads with our very own Scarab in 2008, we've anticipated this delay in the past. It's a shame gamers won't get to experience the game this year but with the recent announcements at E3 2008 of online cooperative play in Fable 2 and Gears of War 2 we don't anticipate anyone getting bored for a while.
Game ziet er erg netjes uit en zet het Halo universum goed neer. Zeker een game om in de gaten te houden.
Jammer dat hij dit jaar niet meer uit komt. Maar misschien wel beter ook. Voorlopig ga ik me wel vermaken met UT3, SC4, GoW2 en Fable2
Echt, dit lijkt me ook zo gaaf worden Ik ben helemaal weg van het Halo universum en kan ook niet wachten om wat UNSC oorlogen te gaan voeren
Nieuw voertuig in Halo Wars, de Wolverine! ''De Wolverine is een anti-lucht voertuig, maar hij kan zijn raketten ook op tanks en andere voertuigen richten. De bepantsering van de Wolverine is wel minder sterk dan de bepantsering van de Scorpion tank.''
De Wolverine is toch ook een unit in Command & Conquer? Jammer dat ze niet wat originelers konden bedenken...
Ik weet het niet zeker hoor, maar is dit niet oud nieuws en is die unit ook niet op de schop gegaan? Weet het niet zeker hoor... of was dat die half-track? EDIT: Ah, toch niet. http://www.halowars.com/ Staat nog meer interessants.
Nieuw filmpje wat zich meer op de storyline richt. Interessant natuurlijk voor de Halo fans! [GT]40830[/GT]
Damn. Ziet er mooi uit zeg Ik zou willen dat m'n pc deze game aan zou kunnen. Blijft gekloot met je controller Maar ik zal em toch wel kopen ^^
Wow! Dat is inderdaad een video voor de fans van de Halo storyline. Tot 5 minuten geleden kon deze game me gestolen worden. Dat is een van de mooiste CGI video's die ik ooit heb gezien. En de game lijkt dus ook een belangrijk verhaal te hebben.
Wooha, ziet er mooi uit! Herkende direct elementen uit de Halo boeken, daar speelt bijvoorbeeld het schip Spirit of Fire (wat we in de video zagen) een belangrijek rol. Deze video is ook écht heel mooi, damn! Hoop dat ie gauw op XBL komt, kan 'm namelijk ook niet downloaden van GT (om vervolgens te streamen), wil 'm toch wel 's op een groot scherm zien. Ben benieuwd of het verhaal interessant word, want The Matrix, dat kan je écht niet uit een zo'n mooi in elkaar gezette trailer halen!