Een demo? Dat had ik niet verwacht. Die ga ik zeker checken! Ik was eerst vasn plan deze game volledig langs me heen te laten gaan. De demo doet dus wat hij hoort te doen: Aandacht trekken van potentiële gamers.
Ik zat ook even te twijfelen of ik de LE zou kopen. Eigenlijk doe je niks met de zooi die je er bij krijgt, en dan in 31,99 bij Gamehubs of ruim 60 euro voor een LE versie wel een erg groot prijsverschil. Daarom maar de normale versie bij Gamehubs besteld.
Ik ben nu eenmaal een Limited Edition hoer en onwijze fan van de Halo serie. Ik heb de Limited Edition dus ook besteld Vooral het boekje heeft me over gehaald. Ik heb ook alle boeken van Halo en heb ook genoten van het boekje dat bij Halo 3 zat Ik kan alvast niet wachten op deze game!
haha, same here. Heb ook alle boeken, de Graphic Novel, en wacht op de hardcover bundel van de Uprising comics. Agh, en deze LE heeft ook 2 ingame content
Normaal gesproken kun je die filmpjes ook altijd afspelen in de embedded versie zelf maar bij jou kan ik dat nooit en moet ik naar de gametrailer.com versie toe. Ligt dat aan jou of mij? Omg... ik word nu al gek van die "all units" "all units".
dus als ik 't goed begrijp krijg je die versie alleen als je die besteld. of komt die ook gewoon zo in die winkels te liggen. ????
Iemand deze preview al gelezen? Ik heb er zin in @hierboven, ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat de LE's echt alleen via pre-order te krijgen zijn.. maar ik betwijfel het
Ik krijg hier wel een Star Wars : Empire at War gevoel bij ... Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.
Ziet er eigenlijk wel tof uit. Zit er aan te denken om hem te halen bij gamehubs......... maar eigenlijk ook voor de mythic mappack. Iemand enig idee of die erbij zit als je hem bij GH preorderd?
Je kan geen basissen bouwen en ik vind alle units maar een erg egale, simpele kleur hebben. Ik hou van Halo, maar dit wordt hem gewoon niet.
Voor mensen die niet genoeg kunnen krijgen van Halo Wars is er nu ook een Halo Wars Risk versie in aantocht.