1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

1. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    @ hierboven Hehe grappig. Misschien ooit kopen als ik hem ergens voor een euro of 15 zie liggen ofzo. Of komt ie niet in NL?

Ik ga Halo Wars denk ik wel halen. Lijkt me wel vet.

2. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren de LE besteld en kijk al tijden uit naar deze game.
    Jammer is wel dat het in deze thread zo rustig is.

3. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zit nog erg te twijfelen :eek:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoor ik hier dat het rustig is? Ik kan wel even druk doen hoor; geen probleem! ;)8)

Nee, het zal allemaal wel komen straks. Ik heb denk ik wel wat centen over voor de game; maar ergens hoop ik dat we nog een jonge MasterChief zullen horen of zien in deze game, of dat ze ergens in het verhaal verwijzen naar een nieuw soort Spartan ofzo. Ik zou het wel vet vinden. Ik denk dat het met de controls ook wel goed gaat zitten, maar ik wil niet dat de game zo focked op moeilijk word als C&C 3 of Red Alert 3. Echt; ik wil gewoon als een noob normaal die game door kunnen komen. Dus aub ook geen moeilijkheidsgraad achievements. ;)O-)

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kzit zelf ook nog erg te twijfelen over de game. Paar van mijn vrienden gaan m wel zeker halen, die hebben er echt zin in. Volgende week maar bekijken of de demo me over kan halen.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nightbringer heeft 'm gespeeld (een uitgebreide demo) en er komt binnenkort een stuk van op de frontpage. Houd het in de gaten! ;)

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    dr zitten Spartans in, en een nieuwe soort zul je niet vinden, het Spartan III project (het project na MC's generatie dus), is vlak vóór Halo: CE van start gegaan. Dit verhaal speelt zich 20 jaar af voor Halo: CE :)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ergens wel zonde; want ik had het wel mooi gevonden als het met de andere Halo games kon aansluiten. Daarentegen zijn de games vooral gebasseerd op de boeken en daar vind ik zelfs van dat je er niet van mag afwijken. Heb dat ook altijd storend gevonden aan bijvoorbeeld The Lord of the Rings, maar dan bedoel ik de films even. ;):cool:

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, als je met name Halo: CE en de intro van Halo 2 goed in de gaten hebt gehouden, sluit Halo Wars wel aan bij de games. Zo worden planeten én belangrijke slachtvelden als Harvest en Reach meermalig genoemd of naar verwezen.

12. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Mmmm.. ik weet nog niet of ik dit spel ga kopen.
    Het pluspunt is natuurlijk dat het Halo is maar,geen FPS-Shooter maar een RTS.

13. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga m sowiezo halen, ben echt benieuwd. Ik heb begrepen dat je ook de mythic maps gratis krijgt als je dit spel hebt? Dat is helemaal relaxed.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen bij de C.E.

15. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gepre-orderd. Halo 3 (ja sorry Halo fans) heel weinig gespeeld. Maar
    goed ben altijd wel in voor een goed potje RTS :D !

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan hopen dat Halo Wars 2 er wel naar verwijst en een aantal jaren later is. ;):)

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    goh spannend :D kan niet wachten !!

18. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben erg benieuwd. Ik vind het juist vet dat het basebuilding en resource gathering gedeelte simpel is gehouden. Het feit dat deze game gefocust is op battles zorgt (plus de toegankelijke besturing) er hoop ik voor dat er mensen zullen zijn die deze game wel gaan spelen in tegenstelling tot Endwar (wat een BRILJANTE game is).

19. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht even als voorbereiding op dit spel C&C3 maar eens uittspelen. Maar wat is dat een !@#$%^& moeilijke game zeg. 8)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waarom denk je dat ik Red Alert 3 gekocht heb voor de PC en niet voor de console? ;):b: Ik koop nooit weer een C&C of Red Alert game voor de consoles. Die uitbreiding van 29,99 op de consoles heb ik ook niet. :)8)

Deel Deze Pagina