Alle games bij Gamehubs zijn regiovrij. Mocht het achteraf blijken niet zo te zijn, word zonder gemaar binnen een week het geld terug gestuurd. Gamehubs owned! Ik heb van de week even gerekend wat ik er uit gegeven heb, zit inmiddels op een kleine €600,- bij Gamehubs
Volgens mij verkoopt gamehubs alleen maar regiovrije games... Vette dev diary, kan niet wachten op Halo Wars.
Yep, ik ook, die demo komt er zeker. Kan zijn dat ik vrijdag pas kan testen, maar download hem morgen zeker.
Same here. Ik zit nog erg te twijfelen welke ik nou eerst ga halen, street fighter 4, of halo wars ( ik weet het, 2 heel erg verschillende games). Ik moet nog maar even kijken wat me op het moment gewoon meer aanspreekt.
Als deze game net als The Godfather word uitgesteld, rekeninghoudend dat Ensemble sluit dankzij die Yanks, dan vloek ik even een kwartier lang in mijn kamer met de 5.1 set vol open op de strandlandingen van Normandie uit Saving Private Ryan zodat mijn moeder het niet hoort. Zo, is dat ook weer gezegd. Microsoft lanceer dus aub die game zoals je nu op dit moment aangeeft!!!
Het zal vast wel snel genoeg gepost worden door iemand als ie er is. normaal gesproken is dat rond 11 uur dacht ik.