1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Praktisch gezegd nooit games bij xboxhome kopen (ieg goed opletten want de meeste zijn (veel) te duur), tenzij je graag teveel geld uitgeeft. :p

Koop hem bij gamehubs voor € 33.-.

Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  2. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gamehubs heb ik 1 x geprobeerd en dan mag je lekker een paar weken wachten als je pech hebt en nog douane kosten betalen ook. nee dank je, ik ondersteun liever de nederlandse winkels. ook nog eens beter voor de nederlandse economie ;)

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb nu ook een keer via gamehubs besteld. Als je pech hebt, moet je douane kosten betalen. Hoeveel is dat dan?

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als je met gratis verzending (dus geen UPS) bestelt heb je weinig kans dat je gepakt wordt.
    Heb er zelf al meerder bestelt en geen enkele is gepakt.

Ja je bestelt in het buitenland dus het risico is er altijd.
    Gamehubs heeft bij mij altijd binnen 5-10 dagen geleverd.

Als je gepakt wordt komt er xx % van de prijs die de douane hanteerd bij maar al word je een keer gepakt dan ben je nog niet (veel) duurder uit als hier en zoals ik zei ik heb er meerdere al enorm goedkoop gekocht en veel geld uitbespaart.

Maar ja nu koop ik de limited maar anders had ik hem bij gamehubs besteld.

5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Meer mensen die hebben dat wanneer je de Halo Wars Demo speelt je 360 vast loopt?

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je kunt de demo gewoon downloaden met silver. Echter, als ik op download klik, dan krijg ik de melding: ''Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later. Status Code: 80153024 ''.

Snap er niets van.

7. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0

Het limiet waarop je extra belasting moet betalen is verhoogt naar 150 euro. Dus als je daaronder blijf kan je gewoon via ups verzending bestellen bij gamehub of heb ik iets verkeerd begrepen?

Nu verder on-topic, kben pas thuis. Zal zo direct de demo downloaden, ben erg benieuwd :)

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet al waarom ik hem niet kon downloaden. Microsoft heeft het downloaden tijdelijk geblokkeerd, want de demo is nu opeens alleen voor GOLD members........:{

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Not true.

Blijf gewoon onder de €22,- incl of gebruik de gratis verzending en je zult nooit belasting hoeven betalen.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    je vergist je. De omzetbelasting gebeurt inderdaad pas vanaf 150€, maar de invoerrechten gewoon vanaf 20€ (of een dergelijk bedrag, weet het niet precies meer)

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, de demo beviel me beter dan verwacht. Je kunt de campaign straks ook co-op met een vriend spelen, dus dat is een plus. Gave units, al is het detail redelijk. De graphics bij RTS games op een console blijven toch altijd een beetje low-res heb ik het idee. ... al draait ie wel goed trouwens. Het lijkt erg op Dawn of War, waar je ook control points moet veroveren. Besturing werkt trouwens erg lekker voor een RTS op een console. Wat me weer tegenhoudt is dat het een beetje... kaal allemaal overkomt. Ik heb het gevoel dat ik het allemaal snel gezien heb, maar misschien valt dat wel mee in de volledige versie. Ik hou hem in de gaten, maar waarschijnlijk ben ik dan nog met RE5 bezig. :)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    liever dat hij goed draait dan dat de resolutie heel hoog is, bij bijv Battle for Middle Earth II was de framerate echte een drama

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wooh _O_ echt een goed spel. speelt echt heerlijk weg:D alleen ik weet niet voor hoelang het leuk zal blijven..

14. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk als je echt gaat oefenen en probeert online een beetje meetekomen dat het wel leuk blijft.

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    people, het verhaal zal gewoon super zijn, dus dan blijft het wel leuk :+

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar ik was net de covenant en die vind ik voor me gevoel veel sterker aanvoelen :eek: of ben ik dat maar? beetje ( niet heel erg veel) overpowerder dan de UNSC. Meer mensen die dat gevoel kregen?

17. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook. En ze kunnen ook nog meer units ook dan de UNSC. Maarja kan dat dat in de full-game word gecompenseerd.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Eén woord: HALO

En voor meer wooren...
    Wauw, vind het echt vet! Het ademt de Halo-sfeer uit en ik had echt het gevoel een actiespel te spelen. Uiteindelijk komt het wel op je strategie neer, maar met de verschillende upgrades, special attacks en powers voelde het echt als een actiespel aan. Genoeg verschillende units en bijvoorbeeld de SPARTANS die je kan inzetten of ODST die je kan droppen maken het allemaal zo compleet. Gewoon 100% Halo... en het speelt goed! :D

19. xbox360now

xbox360now Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens UNSC te zijn en val aan met vliegtuigen dan heb je toch een heel ander gevoel. Daarnaast is de UNSC goed in special attacks (D-Pad boven) iets waarvan de CPU's bijna geen gebruik maken.

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Net even de demo gedaan en was precies wat ik ervan hoopte (enige titel waar ik naar uitkeek): speelde lekker en zag er goed uit. :)

Deel Deze Pagina