1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is al meer als een jaar bekend ;)
     
  2. Emma

    Emma Guest

    Voor het eerst gespeeld, en hij is echt heel leuk! Vooral die mannetjes die andere voertuigen kunnen overnemen zijn heel sterk volgens mij :D Beetje nadenken bij een spel is altijd leuk, dus ook dit vind ik een aanrader \o/
     
  3. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel spellen heb je wel niet :eek:
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Demo?
     
  5. Emma

    Emma Guest

    Nee, hele spel :) Maar daar mag verder niet over gepraat worden. Anyway, 2 mensen hier in huis downloaden veel films en muziek, en vandaar ook de hoeveelheid games :)
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha vandaar dat je crap spellen speelt zoals de nieuwe game van fiddy! 8)

    *start Utorrent op...

    /Mod @AVHAHA, Emma en in het algemeen,

    Verkapte hints posten naar het illegaal downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal is ook niet toegestaan. Houd er rekening mee dat we vrij streng optreden tegen illegale praktijken (OW/ban). Voor deze keer laat ik het bij een waarschuwing. ~Arjan
     
  7. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook hoeveel extra units er nog bij komen die niet in de Demo ziten?
    Ik heb dit lijstje al gemaakt.

    UNSC
    - Gremlin (A light vehicle armed with an EMP cannon to disable enemy vehicles (Unique to Professor Anders)).
    - Cyclops (Bipedal UNSC mech-style unit that serves an anti-building purpose and can also repair (Unique to Sergeant Forge)).
    - In een screenshot zag ik twee verschilende "scorpion tanks" dus ik ga er van uit dat er ook nog een tank bij komt.

    Covenant
    - Suicide Grunts (Grunts strapped to oversized methane tanks and sent out to cause damage by blowing themselves up in the presence of enemy troops (Unique to the Arbiter)).
    - Jackal (Covenant light infantry, typically found armed with personal energy shields and plasma pistols).
    -Brute (A special forces unit armed with a Brute Shot (Unique to the Brute Chieftain)).
    - Chopper (Light Brute vehicle used for scouting and resource gathering (Unique to the Brute Chieftain)).
    - Arbiter (Leader Unit).
    - Brute Chieftain (Leader Unit).

    Neutral Units
    - Sentinel (Hovering Forerunner robotic unit armed with a burning energy beam. Sentinels can be produced for a player's use if a Sentinel factory is captured).
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb de game even uit kunnen proberen en moet zeggen dat het me eigenlijk nog zwaarder als de demo tegenvalt. Vooral omdat de strategie in de game bijna 0 is. Over RTS kun je dus niet spreken.....

    Leuk voor de Halo fans, een no-go voor RTS liefhebbers helaas.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    de jackal zit toch wel gewoon in de demo?
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Power Unlimited review:

    8.5
     
  12. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het zegt ik denk het wel :eek: Ik dacht even dat het Grunts, Elites en Hunters waren maar het is natuurlijk Grunts & Hunters, jackals en hunters denk ik dan, Maar ik speel ook alleen maar met UNSC dus haha :p
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Mee eens tot nu toe, want in de demo was niet veel te doen. Anderszijds had het ook wel een 9 mogen hebben omdat die gasten van de PU nogal eens de neiging hebben hun concurrenten na te apen qua cijfers. JJ is daarin pas een echte zak, 6.9 voor Race Pro, pff. Halo Wars krijgt denk ik geen 9 omdat het geen Bungie game is en geen FPS, maar die 8.5 vind ik een tikkeltje te laag. ;)=(
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In de eerste campaign map komen ook een paar Jackals met carbines voor.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik denk dat ik niet de Luxe Versie van deze game haal, maar de gewone. Ik heb hiervoor twee redenen: 1. Je moet vaak pre orderen wil je ze hebben, want winkels krijgen hem altijd later hier. 2. Ik wil hem spelen op de release of nog voor en om die reden ga ik niet een paar dagen extra, of een week, wachten op die game.

    Ik ben heel benieuwd naar het verdere verhaal van de game; die filmpjes waren wel heel erg super man! ;):)
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het verhaal speelt toch 10/20 jaar voor Halo 1 af?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ja inderdaad. Ik zit er alleen op de hopen dat er toch een hint of verwijzing naar de FPS Halo games word gegeven. Mocht je dit vinden, PM me dan even of plaats het in een spoiler in deze topic. ;):)
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    20 Years Before the Halo Event begint het spel, om precies te zijn. ;) Hoe lang het spel duurt weet ik niet. :+
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    wat is er zo erg aan om 2/3 daagjes te wachten? snap het niet maargoed.

    verder is het toch onzin, gewone retail winkels krijgen de game altijd minimaal één dag voor de release de games binnen dus ik denk wel dat die m op de release datum hebben.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je krijgt alleen die Warthog extra?
     

Deel Deze Pagina