1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel actie weinig strategie voor een RTS.
    Dat is een minpunt wat ik vaker zie.

    Heb er zelf geen probleem mee.
    Zie het ook niet echt als een normale RTS.
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Werk ;)
     
  3. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    De game schijnt niet al te diep in opties en strategieën te zitten (heb de game zelf niet so don't shoot the messenger).

    Verder zit ik nog steeds te twijfelen om 'm te kopen. 't Lijkt me prachtig om samen met een vriend co-op een basis te bouwen en online oorlogen voeren, maar toch denk ik dat Halo Wars alleen maar kan tegenvallen.
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mja, ligt eraan. Ik ben een redelijke fan van het Halo gebeuren en Command & Conquer games heb ik ook altijd leuk gevonden. Dus was redelijk makkelijke keuze.

    Eerst ff de campaign doen (trouwens ontzettend mooie cutscenes, wat wel tof is met het verhaal) en dan later van tijd tot tijd lekker wat skirmish potjes.

    Van wat ik tot nu toe heb gezien en gedaan ben ik iig niet teleurgesteld. :)
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind het bouwen van de basis ook vrij beperkt.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kan niet wachten tot ik het spel ook heb! Alleen voor het verhaal al... :9
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik ook niet; het is een RTS om nieuwelingen en pro's kennis te leren maken met een RTS op de console. Mijn bevindingen afgaande op de demo geven mij een voorlopig 8.0 als conclusie. ;):)
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je kan dan wel maar 6/7 gebouwen bouwen, je kan wel als een idioot upgraden :)
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, idd. Ik dacht eerst dat ik het vervelend zou vinden om veel te upgraden en minder te bouwen, maar ik vind het goed en overzichtelijk werken. Upgrades zijn verschillend en er zijn veel manieren om units sterker te maken, maar er zijn bijvoorbeelld ook armour upgrades.

    De turrets voor de bescherming van je basis kun je ook op verschillende manieren upgraden. Je kunt soms ook de basis zelf upgraden met als resultaat een aantal extra plaatsen om op te bouwen.

    Vanavond weer verder :b:
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm, krijg dan toch met bepaalde reviews een Empire at War gevoel.

    Die Star Wars game was ook niet echt bepaald goed. Ik vond hem zelf wel leuk, eindelijk een RTS game van SW :)

    Ben benieuwd wat XBW members hier van vinden! :) Kom maar op met die "impressies!"
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mja, wisten we allemaal al van de demo eigenlijk. :+ Alleen, in demo was enkel te spelen met Cutter en met die Prophet. En Cutter beschikt bijvoorbeeld niet over die Mech-achtige dingen en er schijnen ook nog speciale tanks te zijn. En met die Brute Chieftain kan je ook Brute Choppers bouwen, wat niet met die Prophet kan. En hoe zit het met die Special Powers? Tell me more, tell me more!

    Wel gaar dat ie nog niet is binnen gekomen bij Xboxworld. :{
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik voel met je mee... echt. :):
     
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de CPU trouwens een beetje beter geworden? De demo was veel te gemakkelijk.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, er staan inmiddels een flink aantal reviews op sites als IGN, Gametrailers etc. etc. etc. En een kleinere site als Xboxworld, heeft het spel nog niet eens binnen als er al andere reviews zijn. Dat is gewoon jammer. Ik heb geen idee of ik het spel krijg, het is gewoon balen dat het één van de vele spellen is die te laat bij ons binnen komen en waar Mirik niets aan kan doen.
    Maar goed, ik ben blij dat je met me meevoelt. ;)

    Je hebt verschillende moeilijkheidsgraden hè. Op Heroic en Legendary zal het wel een stuk moeilijker zijn, neem ik aan. (?)
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heroic in de demo stelde niets voor. Legendary was nog niet beschikbaar, wist niet dat die er ook nog is, we shall see. :)
     
  16. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    hey Goiz zijn er ook al genoeg mensen om multiplayer te testen online ?

    zo ja; hoe was dat ?
     
  17. Madmax NL

    Madmax NL Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of de mythic maps voor halo3 dus..
    Op het schijfje staan, of dat je een code krijgt voor download van XBL?
    Maps zitten alleen bij LE dacht ik
     
  18. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Madmax: Ik heb hem al en de downloads gaan via een krascode op XBL.
    LE ziet er fantastisch uit trouwens!! Echt heel fraai artwork.

    Alleen weer balen dat er al een krasje op het ingesealde spel zat.
    Een of andere malloot er scheef ingestopt of het is misschien wel geen exemplarische fout.

    Trouwens vaker last van met 360 games, maar met geen enkele PS3 game. Volgens mij is het oppervlak van een BR minder gevoelig.
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg vandaag een mailtje van de Xboxworld winkel via GCshop. De game (LE) is vandaag verzonden. Hopenlijk morgen dus op de bus! Of is het pakket te dik? Dan moet ik tot later in de middag wachten :mad:
     
  20. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Pakket kan door de brievenbus, ik heb ze vandaag binnen gekregen in de winkel.
     

Deel Deze Pagina