1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    Ik heb geen live :x Ik moet steeds een router regelen en ben daar heel lui in, dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen. 8)
     
  2. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen mail gehad wat betekent dit?
    - Tim
     
  3. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm....lijkt me geen geweldig idee om de LE door de brievenbus te gooien.
    Hebben ze ook eens gedaan met mijn Halo 3 CE ...hele metalcase in de poeier.
    Ik zou de postbode ff proberen te onderscheppen.
     
  4. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    of een kussen voor je deur leggen
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    LE past niet door de bus. Ik heb hem ook binnen en hij heeft de dikte van 2 spellen. Maar hij is wel heel erg tof :)

    Ik ga er straks (of morgen) ook maar aan beginnen, net even al die codes in lopen voeren voor die content en de Halo 3 maps had ik al verkocht :+
     
  6. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Die passen toch wel door de brievenbus :D Als het dezelfde is als Halo 3 LE dan zou het geen probleem moeten zijn. Heb je mischien een kleine brievenbus? :lol:
    Ik hoop het maar dat hij erdoor past want ik ben pas zaterdag avond thuis :'-(
    En geen zin om tot maandag te wachten en dan van het postkantoor af te halen :p
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat staat er allemaal in die boekjes van de LE? Voel me nu gedwongen de LE aan te schaffen, omdat de normale versie uitverkocht is bij Gamehubs. =(
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij kan je hem nu gewoon weer bestellen! :)
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, you're my hero. :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik heb een pakje beneden liggen, ongeopend. Zou het Halo Wars zijn? FUUUUUUUUUUCK: Een vlammende auto voor mijn deur!!!
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb die game net gekocht. En paar dagen geleden had ik Halo 3 gekocht XD. Ja, toen pas. Ik ga mijzelf toch maar eens verdiepen in het Halo-universum :p.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Moet je eigenlijk beginnen met Halo: Combat Evolved en Halo 2. Maar ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om te wennen aan een 'oud' spel als Halo: Combat Evolved.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Valt wel mee, ik kan namelijk de oude spellen, deel I althans via MP downloaden en dat kan met een goede TV nog best wel mooi zijn. Let niet op de hoeken, maar speelplezier blijft gewoon episch. ;):)
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528

    Ik heb de Halo 3 Legendary Edition dus die paste sowieso niet door de bus :+ Maar je ziet het dan zelf nog wel. Hij is ruim 2 hoesjes dik en anders zal je dus nog even moeten wachten :)

    En Halo 1 is inderdaad nog zeer goed te pruimen nu. Imo nog altijd verreweg de beste uit de serie en speel hem nog steeds wekelijks.
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb ooit wel een stukje Halo 2 gespeeld. Ik vond er toen niet zo heel veel aan. Was toen nog echt een N-boy (Ik dacht zeer kortzichtig, de paarse doos van Nintendo ownde alles en iedereen & voordat de 360 ook maar uitkwam, ging ik al flamen ;p).

    Momenteel is alles anders. Microsoft weet wat de harde kern wilt, Nintendo laat de harde kern vallen en Sony probeert van allebei wat weg te pikken.
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Vette game zeg, ben nu bij missie 4. En wie zei dat het spel makkelijk was? Ben bij missie 4 nu al 3 keer afgegaan, speel op Heroic. De Halo-vibe zit wel goed, en ik ben zwaaaar benieuwd naar het verhaal.

    Het boekje dat erbij zit, Genesis, mooie toevoeging aan de collectie (ik heb alle boeken + Graphic Novel). I Like.
     
  17. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff...ik haal die 4e missie niet eens op normal... 2 keer geprobeerd, telkens 1 of 2 minuten over -.-

    Weet iemand trouwens wat het hoogste skill level is dat je kan halen? Ik ben nu 17, dus 50 zal iig niet de max. zijn.

    EDIT:
    Past gewoon door de brievenbus, pakketje is hier onbeschadigd op de deurmat gedonderd. Zit wel een kras op de gesealde game :mad:

    Ah...had er niet aan gedacht dat dat ook op die carrier zou werken. Is het trouwens mogelijk om alle drie de carriers te laten leven? Het lijkt erop dat er 1 sowieso stuk moet...
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2009
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    had net 2 min over op heroic.... het moet te halen zijn :+

    Tip voor jou: Heal de laatste carrier die overblijft (rechts d-pad, rechter optie)
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Missie 04 op heroic is echt een rot missie, 2 keer in de laatste secondes afgegaan haha. Komt gewoon door die stomme banshees die tegen je carrier aanvliegen als ze kapot geschoten zijn :+ . Nu maar eens een keer proberen de carrier te repareren, dan moet het een makkie zijn!
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    over kapotte carriers:
    Carrier 3 gaat idd sowieso stuk, dus daar besteed ik ook geen aandacht aan

    idd, die banshees mollen elke keer mijn laatste Carrier :mad: beide bases in bezit houden lukt me ook niet trouwens. morgen doe ik weer een poging
     

Deel Deze Pagina