1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Bedankt voor de info. Ik ga in elk geval niet alleen die game op hogere graden spelen aangezien ik zelfs Halo 3 nog niet eens op hoger dan Normal heb uitgespeeld. Een ding vind ik al wel handiger in deze game dan in Halo 3: Je kan echt Saven!!! ;):)
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Al op Legendary gespeeld? Moet je 's proberen. Halo Wars is micro-tacktiek. Het is heel belangrijk waar je de soldaten/voertuigen neerzet en het is ook van belang ze tijdens gevechten constant in de gaten te houden en te verplaatsen.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alleen Heroic. Vond het te beperkt om een RTS te noemen.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, RTS... het is een strategiespel. Je maakt het je als speler heel erg veel makkelijker als je goed micro speelt. Paar Scorpions die sterk zijn tegen infantry, paar Warthogs + Gauss cannon tegen Air en nog enkele speciale units tegen voertuigen. Je merkt het verschil wel. Het is misschien niet atlijd nodig, hoewel dat ook verschilt per missie.
    Bijvoorbeeld de missie waarin je dat Energy Shield moet uitschakelen met Plasma Rhino's, op Heroic, heb je niet de beschikking over een Airfield. Dan wordt het echt een moeilijke missie hoor!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dat wil ik graag geloven. Om die reden heb ik geen zin in stress en ik speel mijn spellen altijd zo makkelijk als maar kan, Mass Effect uitgezonderd. Die game heb ik op Hardcore en Insanity uitgespeeld. ;):)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    O, ik game ook liever relaxed. Daarom speel ik veel van die macro-tactiek / sim games. Gewoon economie managen enzo... en rijk worden. Vind ik nog leuker dan vechten. :+
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Verkeerde spel, damn titles :x
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2009
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In Halo Wars? :+

    Net even 2 uurtjes gespeeld en ben er erg over te spreken. Alleen vallen de kleuren mij wat tegen. Het is allemaal erg fel en oogt daarom ook wat Bart Smit achtig waardoor het imo net iets te arcade wordt. Verder speelt het lekker, zoals ik ook al in de demo merkte, en zijn de cutscenes erg tof. Het is geen miskoop in ieder geval :)
     
  9. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Spel net gehaald, kan niet wachten om te beginnen! :D
     
  10. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de limited edition van GCShop (Xboxworld) ontvangen, Maar ik kan nergens de Flaming Warthog code vinden. (staat niet op het kraspapiertje van de wraith en mythic map pack)
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    <- Wilt de Mythic Mappack
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kleurrijk is volgens mij typisch Ensemble, kijk naar Age of Empires! Vind het op zich wel tof, hoewel een grijs/groen/bruin tint misschien beter was geweest, omdat dat echt die UNSC kleuren zijn. Dunno. Eens goed over nadenken.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het is toch normaal dat een Team een eigen kleur heeft in dit soort type RTS games? Het is inderdaad minder sfeervol maar wel handiger en duidelijker.

    Edit:

    Wat is de beste manier om The Flood te bestrijden? Mijn Hornets worden meteen uit de lucht gehaald door die Turret-achtige dingen en tanks zijn vervelend in controle te houden als je met een hele groep bent.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2009
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In het Veronica blad stond dat je de campaign kan spelen met de UNSC of de Covenant. Maar je kan toch de singleplayer alleen spelen met de UNSC? Alleen in skirmish of multiplayer kon je volgens mij alleen de Covenant kiezen.

    Voor de rest wachten op mijn versie van gamehubs. Eerste keer dat ik daar besteld heb, dus geen idee hoe lang ik moet wachten.
     
  15. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nog niet geprobeert maar misschien warthogs?
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Warthogs met Gauss Cannon is erg effectief, zeker als je deze laat bemannen door een SPARTAN. Daarnaast zou ik ook een aantal Flamers inzetten. Je basis verdedigen met Medium Flame Mortar Turrets en je kan de zware voertuigen achterwege laten. De truc is om snelle, doelgerichte wapens in te zetten. Overigens zijn Hornets goed te gebruiken tegen de Flood, zolang je het afweergeschut maar vermijd.

    Ik heb 'm nog niet uitgespeeld, maar ga er nu niet meer van uit dat ik de Campaign ook nog als Covenant ga spelen. De MP is inderdaad met zowel UNSC als Covenant te spelen.
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hoe zet ik een persoon in een Warthog? Heb nou al vaker gehad dat de Warthog van Forge verrot geschoten wordt, en wil Forge dan graag in een andere thog zetten
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gauss Cannon heb ik nog niet gebruikt, die probeer ik straks wel. Hornets zijn echt waardeloos tegen de Flood in missie 10. Je hebt niet alleen last van afweergeschut maar ook een soort van vogels vallen je hornets aan en die doen ook behoorlijk damage! In missie 10 heb je trouwens ook geen spartans in het begin.

    Nope, ook als je de game uitspeeld heb je geen extra Campaign.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Kun je trouwens dat ene gebouw kopen alle upgrades kopen en dan dat gebouw weer recyclen? Dat je alle upgrades gewoon houd?
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja, dat kan. Zelf doe ik het ook regelmatig. O-)
     

Deel Deze Pagina