1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dit kan alleen met SPARTANS. Vind het zelf ook jammet dat het niet met Heroes kan! :eek:

    En heb nu Black Boxes en één Skull gevonden. Spannend! ^^
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wij (Marruk en ik) hadden gister ook een paar skulls gevonden. Waaronder natuurlijk de birthday skull in level 2 :cool: Wel tof dat ze die erin hebben gedaan, vond het met halo 2 en 3 ook altijd wel geinig om ze aan te hebben. Alleen dan weer jammer dat je ze ook weer moet aan hebben voor bepaalde achievements.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Birthday Skull is die met confetti? :+ Heb de beschrijvingen gelezen maar verder nog niet gevonden. Ga als ik 'm uit heb alle levels nog eens doorlopen op zoek naar die Skulls. Kan je die op elke moeilijkheidsgraad vinden?
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met de confetti inderdaad <3 Ik weet eigenlijk niet of je ze ook op easy kan krijgen, was met halo 3 niet zo namelijk.

    Iemand trouwens een guide met waar ze liggen? Op youtube is er een filmpje van maar daar missen er een aantal.
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.roosterteeth.com/archive/?sid=ah

    Hou deze site in de gaten. Hebben voor heel veel games al filmpjes staan en zijn erg gedreven om mensen te helpen. De laatste paar dagen zijn ze druk met Halo Wars bezig en de eerste paar achievements (en hints naar boxes en skulls) staan al in filmpjes online :) En verder is het ook gewoon een briljante groep mensen met heel veel humor (Red vs. Blue!!!).
     
  6. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de limited edition van GCShop (Xboxworld) ontvangen, Maar ik kan nergens de Flaming Warthog code vinden. (staat niet op het kraspapiertje van de wraith en mythic map pack)

    Dan nog iets, Ik heb de Halo 3 Mythic Map Pack en de Honor Guard Wraith code ingevoerd en gedownload. Nu heb ik een nieuwe Harde Schijf Gekocht en mijn gamerstag gerecovered. Nu kan ik de Mythic Pack en de Honor Guard Wraith niet meer downloaden? :eek: :mad:

    iemand een oplossing voor mijn twee problemen?
     
  7. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor je eerste probleem zou ik even op je factuur kijken. Als hij daar niet op staat zou ik even een mail sturen. Voor je tweede probleem kijk bij accountmanagement en dan download history. Hier zou hij als het goed is bij moeten staan, zo niet probeer je codes dan opnieuw.
     
  8. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de factuur staat niets dus ik mail er wel even heen :)

    Bedankt voor dat 2e zodra ik thuis ben probeer ik het meteen!
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat is nou precies het doel van missie 11/hoe speel je hem uit? Bij ons begon die counter elke keer weer opnieuw en uiteindelijk hadden we hem gehaald, alleen geen idee hoe.

    Nog 2 missies te gaan nu :)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Cookie, was dat de missie met die Energy Shields?

    Je moest ALLE Flood van de romp en het dek van de Spirit of Fire verdrijven, omdat anders de poorten naar buiten die planeet niet meer open gaan. Die Energy Shields zijn bedoeld om de Flood te doden, maar als je het als speler zelf doet, kan je verder. ;)


    Heb 'm vanmiddag uitgespeeld op Heroic (ook zo begonnen) en ben over de Campaign écht wel te spreken! Verhaal is aardig, filmpjes zijn SUPER, interessante missiedoelen en zeker op het einde moet je meer dan alleen een vijand verslaan doen. Ietwat aan de korte kant misschien, maar kan me voorstellen dat het moeilijk is er erg meer in te steken. Misschien was dat wel de bedoeling, maar heeft Microsft die tijd niet gegund aan Ensemble Studios. Dunno.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Apart, want vaak was er niets op de rader en startte de counter vrolijk weer opnieuw. Maar het zal wel :+

    Ik vind vooral de afwisseling erg tof.

    Alleen, volgens mij was het missie 12, zit er een missie tussen die je echt in 1 minuut uitspeelt omdat je alleen maar dat ene ding moet healen.


    Verder een zeer tof spel :)
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Anders staat op Xbox.com je download history wel, met alles wat je ooit heb gedownload :+
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, hihi. ^^ Ik heb toen even snel een stuk of 10 Cyclops gebouwd die als een gek gingen healen, en voor de rest Hawks die van de ene plek naar de andere vlogen om vijanden te onderscheppen.

    Vraagje: Ik deed daarnet ff potje Skrimish met de Arbiter. Drukte ik op Y kon ik zelf besturen met linker pookje. Maar hoe val ik dan aan? :+
     
  14. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij moet je dan de rechterstick gebruiken om met the arbiter te kunnen aanvallen.
    Speel tot nu toe alleen maar skirmisch met af en toe wat missies die ik speel, tot nu toe vind ik het een goed spel.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Netjes, zelf moet ik nog de laatste 3 missies op Heroic.

    Nog over de laatste missie:
    Ik vond het behoorlijk tegenvallen, je hoeft alleen een paar schakelaars om te zetten en dan gaat de poort open. Ik had liever een episch gevecht tussen een paar super-units! *)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat is waar, maar ik begin altijd met het opbouwen van een sterk leger en probeer zo veel mogelijk basissen op te zetten. :+

    Vraagje: Hoeveel missies had Halo Wars nou? Leg nu de laatste hand aan m'n review maar wil het zeker weten! :D
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zou zeggen 15 stuks. :cool:
    Maar dan baseer ik dat alleen op de achievements. :9
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, zijn er vijftien, net even zelf reserach gedaan. :+
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Review af! \o/ Hopelijk vandaag nog door de eindredactie en sowieso morgen op de site. ^^
     

Deel Deze Pagina