1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Tof, die heb ik nog niet, heb er ook pas 1.

    Over scarabs overigens, hoe kan je die het beste killen?
    Speel skirmisch op normal, maar als ik dan tegen een van de covenant speel, komen ze erg snel al met een scarab. Ik kan ze killen, maar dat kost me geld en van al mijn basissen blijft er maar 1 heel. En vervolgens komt een 2e scarab en dan is het meestal game-over.
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb er nooit problemen mee, Scarabs hebben geen schijn van kans tegen mijn Hornet vloot. Een aanval van 2 Vultures moet ook genoeg zijn om een Scarab te doden. Toen ik een keertje Covenant was heb ik een Scarab gesloopt met 20 Brutes.
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt voor de tip :thumbs:. Ik zal het eens proberen, want als ik ze zie is dat een stressmomentje 8).
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Huh Covenant? Ben ik nou gek of kun je daar wel mee spelen? Alleen in Skirmish zeker en online?
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup. :)

    Je nog niet echt in de game verdiept? ;)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Major fail alweer ><
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha WTF :9
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Toch slecht dat je alleen de campaign van 1 factie kunt spelen. Schande voor het RTS gerne ;)
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heeft vastwel te maken met het feit dat de campaign moet kloppen met het verhaal.

    Net de game op Heroic uitgespeeld! Moet alleen nog 2 missies binnen par-time halen.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm zit wat in maar in Halo 2 bv had je ook Covenant campaign.
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Eens. The Flood boeit me niet eens zoveel, maar een mooie campaign met de Covenant had er zeker wel ingemogen. Niet alleen omdat het een RTS is, maar ook omdat het Halo is, waar altijd veel aandacht wordt gestoken in verschillende verhaallijnen.

    Maar toch vermaak ik me heel erg met Halo Wars. :cool: Vanavond denk ik de campaign uitspelen.
     
  12. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou me niks verbazen als de Covenant campgain gewoon gereed op de plank ligt om uit te brengen als DLC over een paar maanden... :x
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mneh, denk het niet eigenlijk. Misschien dat er nog een ietwat kleine uitbreiding komt (die al dan niet klaar ligt), maar een hele campaign zit er denk ik niet in. Zeker met het sluiten van Ensemble, hadden ze of de campaign er wel in gestoen, of het bestaat gewoon niet. ^^
    Overigens lijkt een campaign met de Covenant me ook saaier, omdat je behalve je Leader Powers geen speciale dingen hebt.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Vergeet de SPARTANS niet! ;)

    Over een van de laatste filmpjes:
    In een van de latere filmpjes(na missie 14) zie je Sgt. Forge een energy sword door The Arbiter steken en daarna wordt The Arbiter van de brug afgegooid door een SPARTAN. Maar hoe kan The Arbiter nou doodgaan als ie in Halo 2 nog gewoon leeft? :eek:
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    The Arbiter is eigenlijk hetzelfde als een Minister. Deze Arbiter is weer anders en er zal een andere voor hem in de plek komen, althans, dat denk ik.
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Er kan makkelijk een Covenant campaigne komen (qua verhaal), want de UNSC werd in het begin keihard geownt door deze gasten. Daar kunnen ze best een mooi verhaal van maken. Je kunt zelfs de battles tegen hun eigen ras laten spelen. Dus hoe de Covenant de planeet van de Grunts overnam bijvoorbeeld (mooie plaatjes in de comic :)). Ik zou dat ook best graag willen spelen hoor!
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Even voor de duidelijkheid wat een Arbiter is:

    De Covenant Heirarchs (met name de Prophets) wijzen soms een Arbiter aan. Meestal zijn dit de meest krachtige en succesvolste legeraanvoerders die het leger kennen, maar hebben ze iets misdaan. Meestal ontvangt de Arbiter een lastige missie waarover weinig bekend is, zodat hij zichzelf heroisch kan opofferen. Zoals de Arbiter in Halo 2. Hij was een generaal, maar kon de vernietiging van Halo niet voorkomen. Toen is hij Arbiter gemaakt en was zijn taak te onderzoeken waarom er plots verraders waren.

    Een Covenant campaign heeft qua verhaal genoeg ruimte, maar ik betwijfel of die er IS. Als er NU geen Covenant campaign is, zal die nooit komen ook omdat Ensembe Studios gesloten is.
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn toch een aantal mensen van Ensemble in een nieuwe studio bij elkaar gegaan. En ik dacht dat het gerucht ging dat deze mensen voor DLC gingen zorgen. We zien het nog wel :)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar een paar mensen... Dunno. Misschien nog wat dingetjes die onafgerond gebleven zijn bij Ensemble.
     
  20. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 2 nieuwe studios gevormd, Robot entertainment en nog een (ben de naam kwijt).
    Als ik het goed heb, gaat Robot de DLC en ondersteuning van Halo Wars verzorgen.
     

Deel Deze Pagina