1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Gingen er ook niet een paar bij Microsoft Games aan het werk?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij zijn de meeste werknemers van Ensemble onder verdeeld bij verschillende studios van Microsoft of bij Microsoft Game Studios zelf, ja. :)
    Op zich wel jammer, want ondanks dat het allemaal getalenteerde mensen zijn die zich nu voor andere games nuttig gaan maken, hebben spellen als Age of Empires nog altijd iets magisch voor mij.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Uuh nee idd, maar in de verhaallijn speel je neem ik aan alleen maar met mensen toch??? ;)8)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jup, en die mensen varen onder de banier van United Nations Space Corps, de marine zeg maar.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dus het zijn 2 verschillende? Wel wazig dat ze precies het zelfde eruitzien en klinken.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Stem vind ik duidelijk verschillend. Daarnaast is deze Arbiter een formaatje groter dan de Arbiter die wij kennen uit Halo 2, verschillen hun karakters en daarnaast heeft de Halo Wars Arbiter een veel duistere blik. Vind ik dan. :+
    Overigens zijn de gelijkenissen zo groot door het kenmerkende pantser, dat enkel aan een Arbiter geschonken word.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien zijn het er nog wel veel meer ;)
     
  8. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook veel meer :p In deze halo 2 cutscene zegt de Prophet ook dat in het Musolean elk lichaam/ ziel ligt van eerdere arbiters en je zit om de Prophet en de Arbiter allemaal lijkenkisten.
    Hier is de cutscene :
    http://halocinema.bungie.org/halo2/07_a_whisper_in_the_storm_sm.mov
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2009
  9. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al de limited edition van gamehubs? zijn alle boekjes enzo engels?
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zelf heb ik de LE niet, maar iemand anders op het forum vast wel. :) De handleiding en ook de doos van het spel is in het Engels.
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Zelf heb ik de LE van bol.com. De handleiding hier is gewoon engels, net als de 6 leaderkaarten die er bij zitten en de comic.
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhm, waar heb je programmeurs, designers en PR-mensen voor nodig bij het maken van een verhaal? :confused: Je hebt maar één iemand nodig: de scriptschrijver (of meerdere scriptschrijvers als dat door meerdere mensen is gedaan). Verder gewoon overleg met Microsoft o.i.d.

    Als men veel ontwikkelaars van de Halo Wars game nodig zou hebben voor het verhaal, zoals jij zegt, dan hebben ze dat ook (of juist) voor de DLC. Daar komen veel meer factoren bij kijken die op een bepaalde manier uitgewerkt dienen te worden.
     
  13. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen jullie Halo Wars ook online?

    Ik ben nog een echte RTS n00b, dat weerhoud mij er eigenlijk nog van:eek:.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb je ff geluk dat dit geen RTS is ;)
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhm, correct me if I'm wrong...maar dat is het wel. 8)
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nou ja geen echte RTS als Total War ofzo, maar een simpele RTS is het wel :+
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat het makkelijk is maakt het nog niet iets anders dan een RTS. Alsof de oer-RTS Dune 2 moeilijk was. ;) Het is niet minder een RTS dan Total War hoor. :)
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Geweldig bij de credits als je het spel hebt uitgespeeld.
    Zie je al die staff die thank you's roepen naar hun vrouw, kinderen, familie etc.

    1 zo'n gast tegen zijn vrouw (gok ik)

    You can smash the Zune now.

    Geweldig. :emo:
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het mist gewoon belangrijke RTS elementen en sfeer. De game is gewoon heel erg arcade. Moet ook wel anders kocht niemand hem. RTS is gewoon niet mainstream dus hebben ze er actie game van gemaakt. Op zich niks mis mee, maar echt RTS kun je deze game niet noemen.

    Misschien moet je eens een echte RTS gaan spelen zodat je het verschil zelf ziet.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, ja, stonden nog meer leuke dingen bij! Ik kijk Credits altijd. ^^

    Uitleg op deze post :+ :

    Halo Wars is een strategiespel, maar met weinig diepgang. Het laat zich ook heel actievol besturen, het is dan ook een echt micromanagment spel. Het is belangrijk en boeiend om aparte soldaten/troepen precies te plaatsen waar je wilt, wat dan ook nog eens een verschil in de strijd kan maken.
    Spellen met macromanagment laten je als speler economie, politieke verhoudingen en verdragen, cultuur en nog veel meer tot in de puntjes verzorgen. Of je leidt als generaal gigantische legers aan met diverse strategiën. Dat werkt zo anders dan wat je in Halo Wars tegenkomt.
     

Deel Deze Pagina