1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem binnen. Wilt iemand straks samen met mij 2 vs 2 online spelen?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eerst Campaign doen joh! :eek: Of interesseert je dat niet? Ik heb eerste de Campaign uitgespeeld voor ik nog maar keek wat de online mogelijkheden waren. :+
     
  3. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had ze alle 4 gevonden. Beste is gewoon met een 5 aantal hornets buiten ring van de mappen rond te gaan dan kom je ze best snel allemaal tegen. en dan stuur je elke keer als je die emp wagen krijgt meteen naar die plek toe. maak je geen zorgen wordt teminsten bij mij niet snel vernietigd. en vandaar uit heb je snel alweer pak un beet 10 min erbij en ken je op je gemak alle forces veilig naar spirit of fire laten gaan;).
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Exactly. Met slechts één pilaar uit te schakelen had ik net genoeg tijd, dus met twee moet zeker lukken.
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ben nooit zo weg van campaign, zoals ik al aantal keer zei. Doe ik wel een keertje wanneer ik me echt verveel. ;)

    Heb nu na een paar potjes skirmish: Automatic (86), hoe hoog is die bij jullie?

    Edit: Durf nog niet online, want ik had al best moeite op dat niveau. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dan moet ik daar eerst maar eens aan gaan werken, die pilaren. Scheelt gewoon 5 minuten per pilaar op easy dan. ;):)
     
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Right. De opzet en elementen, hoe arcade ook, zijn en blijven alleen van een RTS. Misschien een heel erg actie/arcade-geöriënteerde RTS, maar een RTS. Dat is toch wel het hoofdgenre denk ik van Halo Wars. Marja, eigenlijk zeg je hetzelfde een post later. :9 Ennehm, die laatste zin kán een beetje lullig opgevat worden, maar ik neem aan dat het niet zo bedoelt is. Heb er in ieder geval genoeg gespeeld in m'n leven.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die skirmisch rating is nu 98 bij mij volgens mij. 100 zal wel hoogste zijn?
    Maar wat betekent die 98 nou dan?
    Is 100 legendary of zo? 80 Heroic? Moet ik zo denken?
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vanmiddag de campaign uitgespeeld. Heb echt genoten van de filmpjes in het spel. Prachtig gemaakt! Verder vond ik het verhaal niet echt HEEL boeiend en mis ik toch echt een tweede factie om mee te spelen... Vanmiddag ook een skirmish potje gespeeld met de Covenant (Arbiter). Dat speelt toch wel meteen heel anders. Nog een paar potjes en dan ga ik het online maar eens proberen :p
     
  10. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die Arbiter een beetje overpowered als je hem volledig opgrade.
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Arbiter is wel sterk ja.. Maar moet je voor de grap eens met 2 Scarabs een basis inlopen :cool:
     
  12. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: zet hem op deathmatch & speel als Anders. Moet je eens Hawk's gaan bouwen das pas overpowered. Zelfs in een standaard match zijn ze nog zo overpowered als ik weet niet wat. En dan gaat het niet alleen om de kracht, maar ook het vermogen om snel bij het gevecht te zijn. Echt een dodelijke combi.

    Daarnaast nog een vraag, is iemand er al achter gekomen hoe je kan kijken wie je in de campaign bent. Was gister namelijk aan het spelen en had als special weapon een cryo bom, dus ik dacht ik heb anders vlug hawk's bouwen. Maar kom hem niet upgraden naar hawk's, hij bleef steken op chad pods.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2009
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    [​IMG] 5GC
    The Procrastinator
    Mission 10: Disrupted all Tractor Beams

    Deze wou ik jullie toch niet onthouden. We hebben het er gisteren over gehad in deze topic. Ik post deze achievement omdat sommige kennelijk niet alle vier de dingen konden vinden. Uiteindelijk was het nog vet makkelijk ook ja. Ik had nog bijna een kwartier tijd over. ;):)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In de campaign speel je nooit vast één personage. Je bent als speler afhankelijk van de Spirit of Fire (verhaaltechnisch gezien) dus daarom heb je in elke missie wat andere specials enzo. Om de campaign fris te houden etc.
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een 1 vs 1 potje online gedaan. Hij was The Prophet of Regret en ik Brute Chieftain. Ik wilde gaan rushen dus mijn leader in de buurt van zijn basis neergezet, en non-stop jackals en brutes naar hem sturen. Sta ik met mijn leger voor zijn basis, kijk ik bij mijn basis staat daar zijn leger bij mijn basis.

    Gelukkig was hij niet zo slim, en trok hij terug. Waardoor ik gewoon nieuwe poppetjes kon door blijven bouwen, en de zijne al dood waren voordat ze naar buiten kwamen. :)
     
  16. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je eigenlijk die code ingeven.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Druk op je Microsoft knop. 1 schermpje naar links gaan en daar op redeem code drukken. Dan kun je de code invoeren, het apparaat weet dan waar het voor is ;)
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Rushen is echt te makkelijk. Samen met een clanmate 2 vs 2 gedaan, 12 van de 12 gewonnen. 8)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Kan iemand mij vertellen hoe ik missie 15 moet halen? Dan met dat grote ding waar je die poorten moet open zetten? Ik kom er echt niet door man, nu al twee lopen vloeken om waarschijnlijk niks. Iedere keer worden die dingen weer gesloten en ze waarschuwen je ook niet even. ;):mad:
     
  20. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat ik heb gedaan is om eerst de vijanden om de cirkel heen verslaan. Ik begon naar rechts, zodat je eerst de Flood vernietigd. Daar ook basissen gebouwt en vervolgens units geupgraded en geld binnen gehaald. Vervolgens van die sterke vliegtuigen bouwen (niet die hornets maar die andere). Die vernietigen alle covenant units, vooral voor die scarab die rondloopt.
    Je kunt die poorten openen, als dat wordt aangegeven, volgens mij moet je daarvoor wel alle enemy's rond die poortenopener vernietigen, anders kun je hem niet openen.
     

Deel Deze Pagina