1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Strat maar ff in spoiler gezet al is het een heel erg simpel idee.

    Zorg dat je heel snel de basis links van je overneemt, dan gewoon met aantal tanks en 1/2 van die superplains de map rond. En zorg dat je de ene kant aan klikt en dan de tegenovergestelde daarna.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uitleg in spoiler:

    Upgrade de MAC naar 4 rounds, kan je met drie schoten een Scarab neerhalen en met je vierde nog iets leuks dan. Daarnaast zou ik met volledig ge-upgrade Warthogs basissen gaan veroveren en in gebruik nemen, om vervolgens de Hornet up te graden naar Hawk en die te gebruiken om de poorten schoon te vegen en schoon te houden.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Bedankt jongens, ik zal het eens proberen. ;):)
     
  4. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn hier mensen aanwezig die vanavond rond een uur of 8 een 2v2 willen.. tegen mij en me broertje ^_^?

    onze gamertags zijn;
    ik --> Leroy89
    bro --> Duane94
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel.

    Ondertussen rank 600, trueskill 30 (in 2 vs 2). :)
     
  6. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    netjes :), we zijn echt pas begonne met spelen sinds gisteren.
    welke rank?? (ik zou het niet weten). maar wel trueskill 11.


    edit;// we spelen wel Deathmatch :x
     
  7. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister halo wars eindelijk ontvangen. Direct ff wat geskirmished, en het is toch leuker dan ik had verwacht. Ietswat simpel als je daarvoor empire total war heb gespeeld maar zeker niet minder intens. Later maar is beginnen aan de campaign :D
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, deathmatch heb ik nog nooit gedaan, dan werkt onze 'tactiek' niet. Ik doe niets anders dan rushen, niet echt moeilijk, maar het werkt, en het mag. :p

    Twee mensen verslagen die al 130 potjes gespeeld hadden en er 125 gewonnen hadden, je had die voice-message daarna moeten horen. :+
     
  9. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben het gewend om te beginnen met veel geld en dat je gelijk een leger kan bouwen.
    anders doen we gewoon standard 2v2, ik vind alles best :).
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps.. Helemaal vergeten.. zit voetbal te kijken, maar degene waar ik altijd mee speel ligt toch ziek op bed. Sorry, misschien ander keertje?
     
  11. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed man bleek dat ik je niet eens had toegevoegd. dus wist ook niet of je online / offline was ;).
     
  12. wht

    wht Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb het spel nu ook :D.

    Gelijk op legendary begonnen maar dat is nog best pittig. Ik zit nu vast bij lvl 4, arcadia.

    Ik heb het zover geschopt dat ik het tot de laatste seconden kan volhouden maar dan hebben de covenant in een keer heavy turrets en blazen ze mijn transport op. Ik heb een basis links gebouwd omdat ze daar nauwelijks aanvallen en hou alleen transport 1 of 2 over. Dan een shitload units bouwen en verdedigen maar op het laatst blazen ze het toch op met een of ander iets. En ik kan niet echt mijn units weghalen omdat ze de transport verdedigen.

    Iemand een idee :)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Transport 3 verlies je altijd, voor de rest is het een kwestie van proberen. Overigens zou ik sowieso slechts op één Transport je ogen richtten. Dat is het makkelijkst en voldoende om de missie te voltooien.
     
  14. wht

    wht Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Die turret nekt me, die schiet gewoon de transports aan gort. Heb deze even op normal gedaan en weer verder op legendary. Volgende keer gooi ik gewoon mijn hele zooi op die turret.
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand met mij en een ander 3 vs 3 doen? Hebben één iemand nodig. :)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan overigens dat Transport reparen met één van je Abilities!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Game uitgespeeld, goddank. Echt, die laatste missie kwam echt op minder dan een minuut aan. Vond het einde rondom het verhaal van Sgt. Forge wel een beetje vlug gaan, maar daarvoor moeten jullie zelf de game maar even uitspelen. Heel jammer dat er geen vervolg komt de komende, of altijd, tijd. Dit was voor mij echt weer een goede ervaring en qua verhaal veel beter dan Halo FPS games, maar qua gameplay niet. ;):)

    Ik had trouwens nog geen 30 seconden over toen de klok verdween en de laatste cut scene begon. ;):)
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    zit nu bij missie 6. Missie 5 ook weer met een tinnen medal gehaald :'-( Heb te lang de tijd genomen :+
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Missie 6 pas? Heb je die game niet op de release al gehaald? :+
     
  20. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien wel net als mij :+
    game op release binnen maar ''bijna nooit SP aangeraakt alleen maar mp :p
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2009

Deel Deze Pagina