1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

1. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ga ik deze game ook kopen.
    Ik hou wel van dit soort games.
    Ik speelde veel Age Of Empire, maar bevalt zo'n game op de xbox 360.
    Want een strategie game lijkt me fijner spelen op de PC.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Lees anders even de review van Xboxworld, hier te vinden. ;)

En ach, van alle strategiespellen die te vergelijken zijn met Halo Wars (Command & Conquer, Universe at War), speelt Halo Wars het best. Het is een vlot spel en door tal van verschillende hotkeys kan je snel naar de belangrijke plaatsen en momenten in het spel springen. Voor de nuances moet je echt even de review lezen, zijn er namelijk best veel. Met name het bouwen van een basis is zo anders dan in de eerder genoemde games en Age of Empires.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Na even spelen went het al snel. Ik heb velen uren C&C op de X360 gespeeld en het speelt gewoon prima. PC is wat makkelijker, maar het went snel.

4. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag ook maar eens begonnen aan deze game. Een huisgenoot van me heeft hem en die kan ik wel even spelen. Wat me als eerste opvalt is dat de besturing inderdaad erg goed werkt, maar is er ook een mogelijkheid om bepaalde eenheden op je scherm te selecteren. Ik weet dat je met RB alle eenheden kan selecteren en door daarna op RT te drukken kan je een bepaalde soort uitzoeken. Maar ik wilde dan op mijn scherm bijv. 1 Spartan en 1 groepje marines selecteren. Is dit mogelijk?

Voor de rest vind ik hem tot nu toe wel simpel. Ik heb de eerste missies op Normal gespeeld. Misschien moet ik hem maar even een stukje hoger zetten.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je bedoelt dus:

één groep SPARTANS + 1 groep Marines tegelijkertijd 'samen' commando's geven? Dat kan dus niet! :eek: Ik dacht dat A + A wel zou werken, maar dat is niet zo. Het enige dat je kan doen is beide eenheden naar elkaar toe brengen, en dan A ingedrukt houden. Dan ontstaat er een cirkel, en alles binnen die cirkel valt dan onder je commando.

6. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ow die cirkel dankjewel dat helpt me denk ik al een heel stuk verder. Ik wist nog niet dat dat kon :+ Voor de rest, toffe filmpjes. Ik speel het spel meer voor de filmpjes volgens mij dan daadwerkelijk het spel.

Halo _O_

Als dit spel zich niet in de Halo wereld zou afspelen, ben ik bang dat ik het niet zou spelen.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, ben ik het mee eens. ;) Als strategiespel is het niet zo bijzonder, als Halo spel is het best vet. :9 De filmpjes, de personages en het verhaal vind ik tof. En dat veel aspecten uit de Halo-games terugkeren in Halo Wars is ook tof. De slingerende Warthogs, het stelen van voertuigen met je SPARTANS etc. De geluidjes.

8. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Voor Halo wars is een update te downloaden.
    Speel de game niet meer zo vaak, af en toe online of skirmisch, maar door deze update moet ik, wil ik in rank omhoog gaan online, meer dan 4.000.000.000 exp halen :emo:.

9. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Halo Wars: Strategic Options DLC

Keepaway Mode

Tug of War Mode

Reinforcement Mode

10. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Fantastisch!

Ja jongens,

na het spelen van de demo was ik direct verkocht... Heb de game gisteren gaan halen en tot nu toe ben ik zeeeer tevreden en erg verslaafd.
    Deze game laat me terug denken aan de eerste command & conquer die ik speelde op PC.
    De besturing werkt schitterend voor een RTS op een console.
    Je hebt een mooi overzicht op het geheel en je kan snel naar andere locaties door de hotkeys.
    Online bak ik er nog niets van, maar dit is slechts een kwestie van tijd.
    Deze game zit in nu al in mijn persoonlijke top 3 voor XB360.
    Cheers! \o/

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Kom ik in de missie na die Dome, zit er godver weer Flood in de game :+ Vanavond volgas spelen, tijdje niet gedaan

edit: volgens mij ben ik echt slecht, ik vind nu de missie 'Shield World' weer moeilijk :+

Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Oeh, gister ff weer een gameplay filmpje bekeken en ik moet zeggen dat ik deze game echt vet vind. Heb hem alleen nog niet...

Wacht er ff mee tot hij in prijs daalt.

13. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb hem al sinds de release en nogsteeds maar 75 GS. Dit was toch de tegenvaller van het jaar voor mij, mischien nog een keer uitspelen en dan verkopen.

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oei. :eek:

15. stevanov

stevanov Antiheld

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig speel ik dat niet meer maar ik kan me voorstellen dat je pissed bent als je een goede plaats had...

16. MonkeyXXL

MonkeyXXL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zijn de ranken niet gewist. :) Nu kan ik wel weer tegen noobs spelen, het is nu echt makkelijk om punten te krijgen.

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Add me to de lijst met Gamertags!!!!
    Heb het spel vandaag ontvangen!

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gelukkig staat er onder de tabel niet het volgende: Voeg hier je gamertag toe. En je kan er nog op klikken ook :eek:

Ik heb dit spel ook nooit meer aangeraakt sinds 2 weken na de release ongeveer. Zeker een tof spel, controls waren goed en co-op was tof maar je hebt het na een tijdje wel gezien. Replay value vond ik niet echt denderend.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het prachtig om te spelen en de game te ervaren, het blijft Halo en die muziek is prachtig.

Halo 1-2-3 zal ik toch nooit verkopen, die blijven zo heilig en zijn altijd nog wel vet om in co-op te doen of op easy melee only of zo.
    Maar ik denk maar zo ik kan er altijd iemand anders blij mee maken en blij zijn dat iemand anders ook een grotere Halo ervaring krijgt. :+

Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    oeps, overheen gekeken;):p

Deel Deze Pagina