Ja wie niet , maar dat vond ik dan way to early hij komt pas ergens volgend jaar uit, en dan moesten we dan ook nog zo lan w8en , laat het maar rustig gaan , want zoveel info is er nog niet echt over, ik ren nu wel ff naar boven om dat filmpje te downen.
Lost planet had ook een demo een jaar voor de release. (hierdoor hebben ze veel dingen verbeterd aan de game zelf)
Ik ben alleen benieuwd wat ze van de controls gaan maken. Maar het filmpje ziet er wel bijzonder goed uit. Krijg wel zin in de game.
denk dat de controls wel ok zullen zijn ze hebben dees speciaal op de 360 gemaakt en niet voor de pc dus ze zullen dat wel goed gedaan hebben hoop ik. ben egt benieuwd
Ik vond het juist tegenvallen, graphics waren matig (licht effecten prachtig). Animaties waren halfbakken. Framerate was ronduit kut, maar ik neem aan dat dat verbetert word. Controls zagen er niet heel chill uit, als je meerdere units wil selecteren krijgen je zon net iets te grote marker. En ik vind de Halo sfeer totaal niet aanwezig, en nee een paar Halo poppetjes en geluidjes maken daar voor mij niet goed. Maarja duurt nog een tijd voor dat die uitkomt dus ik hoop dat het nog goed komt (dit was wel een heel negatieve post dus even positief afsluiten )
Er staat sinds gisteren een nieuw filmpje online op Live, ziet er erg leuk uit. Is iemand die een demo speelt en uitleg geeft. De Halo sfeer komt heel goed tot recht, alles klopt. Deze wil ik zeker nog hebben, Halo 3 zelf vond ik enorm tegenvallen toen ik de filmpjes zag.
Heb dat filmpje gister ook (eindelijk) gezien! Ziet er echt erg tof uit! Het heeft echt dat Halo sfeertje, zelfs de Warthog kan jumpen over ravijnen! Nice!
maakt niet uit, hype is er niet, prima zaak. als de balans tussen de rassen goed is, samen met uitdagende levels.. wordt dit hopelijk een vermakelijke game,..
Ja, hoop ook dat je beide kanten kunt spelen (lijkt me van wel). Vind dat dit spel best wat meer aandacht verdiend. Het is me niet helemaal duidelijk wanneer het spel eigenlijk uitkomt, zo maar eens de website bekijken.
Ik denk dat er zo weinig aandacht is, omdat het spel nog lang niet uit is...er is zelfs nog geen datum bekend! Als er straks wat meer pics enzo zijn, en het is wat dichterbij release, dan leeft het wel op hier. Maar zo actief als het Halo3 gedeelte zal het wel niet worden, tis toch een heel andere game! Dit zou je beter kunnen v ergelijken met het Command & Conquer gedeelte.
Zag het ook op de website idd, is nog te weinig bekend helaas. Had alleen de filmpjes van Live gezien en ging ervan uit dat het niet lang meer zou duren, omdat ze al een demo lieten zien.