Dit is gewoon het meest opwindende wat hij in zijn leven heeft meegemaakt!! Erg sneu om hier een thread voor aan te maken!!
Leuk man, vette move, ook een leuke actie, blijf zo doorgaan en blijf evenveel lol beleven aan je games!
fifa 2004 ... keeper (tegenpartij) schiet de bal uit zidane (ik) controleert de bal met zn linkerbeen (bal blijft hoog) en schiet em erin met rechts afstand: minimaal 40 meter ik meteen zoeken naar de save functie..helaas...EA
Ja, bijvoorbeeld als je met je Hog je tegenstander z'n basis in rijdt en dat je dan de vlag hebt, komt je maat ook binnen en schiet hij een rocket naarbinnen. Resultaat: Jij met je vlag dood, en tegenstander levend die vervolgens je maat ook doodschiet. No Score. Beetje jammer, of wah?
da's wel een beetje slecht hoor... nee, moet je mij & m'n vrienden zien linken. dat gaat er soms best lomp aan toe, maar je moet dan gewoon goed communiceren. dan weet je van elkaar wat je doet en krijg je geen rocket op je donder van 'n teammate. 't vetste wat ik ooit heb gedaan was dat ik in Sidwinder hoog op een "berg" stond (daar waar de tunnels zijn) en 'n vriend liep ergens in 't midden naar de basis toe. ik ging echt zwaar slecht & d8: waarom niet? ik schoot in zijn looplijn en hij kreeg de rocket vol op z'n kop! (de rocket heeft er ongeveer 5 sec over gedaan...) das toch wel 'n leuke opkikker, d8 ik zo!
over rocket launchers gesproken, ik had een iedee, wat als iemand in een ghost op je af komt en over je heen vliegt door een klein heuveltje, jij bukt, en tegelijkertijd schiet iemand een rocket launcher net onder de ghost door en net langs het hoofd van de bukker. Jammer dat die drie granaaten op de grond voor nogal wat gesynchroniseerde beeb-beeb-beeb------BEEEb s gaan zorgen
Dat met die rocketlauncher en eroverheen vliegen is mogelijk. Je vliegt dan heel hoog de lcuht in. Maar voor dat je dat eindelijk hebt gehaald... Het is nogal tricky om precies raak te schieten en om precies op dat plekje eroverheen te vliegen.