1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo Xbox Vs Halo Pc

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 9 sep 2003.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb gister de beta lek gedownload van halo voor de pc (sssssssssssssssstttt)

    en ik moet zeggen ik ben blij dat ik hem voor de xbox heb! dat is een stuk aangenamer met besturen en dergelijke. voordeel bij de pc versie is dat je meer multiplayers maps hebt en 2(!) ja 2 nieuwe wapens. de vlammerwerpen en een covenant grenadelauncher.
    De nieuwe versie van de warthog heeft nu een dubbele rocketlauncher achterop dat vooral in multiplayer gaat ownen denk ik.

    wat is jullie mening, blijven jullie halo voor de xbox spelen of stapt iedereen toch over naar de pc versie?
     
  2. Veggie

    Veggie Guest

    Geen van beide ... :)

    K heb Halo al veel te vaak gespeeld, heb er geen zin meer in.
     
  3. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmmz, ik denk toch dat Halo op de Xbox beter blijft. Vooral door de co-op en de sfeer die het meebrengt. Wat is er nou leuker dan met je beste vriend samen aliens te slachten.
    Ook lan party's zullen leuker blijven met Halo op de Xbox, je zit dichter bij elkaar dus is het gezelliger, ookal heb je op de pc nog uitgebreidere multiplayer mogelijkheden.

    Als je een grote lan party wil organiseren (als "amateur") zal de pc-versie wat moeilijkheden meebrengen, waar wil je minstens 10 pc's zetten? Dat is het grote voordeel van een spelcomputer.

    ALs me nog iets invalt zal ik deze post ff editten.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als ik Halo voor de pc kopen, dan zal ie toch wel wat minder dan €50 moeten kosten.

    Nooit een een oordeel geven op een bèta versie [​IMG], zeker niet op een 'illegale'. Zelfs een oordeel over game gebaseerd op een officiële demo geven kan "gevaarlijk" zijn.
     
  5. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    idd....vaak is die namelijk nog niet helemaal af. Maar goed.

    Ik ga komende zondag voor het eerst even een xbox lannetje inelkaar zetten voor wat vrienden en dat word dus halo met zijn 8en. En met vrienden is dat toch veel leuker dan met wat gozers via inet die je niet kent.

    maar toch...ik zal toch wel op een zeer creative wijze aan dit spel komen denk ik :9
     
  6. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Ej nog iets die beta. is van 2.5 maand geleden. dat is bekent gemaakt.

    dus is gewoon gebruikelijk dat niet allus klopt >!
     
  7. ITNL

    ITNL Guest

    saai, speel echt geen halo meer na 1,5 jaar.... Alleen op xbox lan natuurlijk. pc halo voegt niks toe, haalt alleen het lan effect weg dus die is slechter imo.
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ga hem nog wel kopen op de pc, multiplayer lijkt me gewoon heel vet worden. Singleplayer heb ik al ik weet niet hoevaak gespeeld maar die blijft ook gewoon vet. :)
     
  9. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Die beta op de pc is nog helemaal niet af ik heb hem ook gespeeld wat slecht wat slecht.
    alles zag er helemaal niet afgewerkt uit de besturing suckte de graphics waren ook niet goed..

    Echt een schande voor het spel
     
  10. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0

    daarom is hij ook niet legaal. kom op dit was gewoon van dat sommige testers uhm kunnen spellen en deze is 2.5 maand geleden uitgeven en nu pas uitgelegt dit is beta 1.5 en ze zijn nu al bij beta 2.0 dus zal nu wel alles veel beter zijn.
     
  11. Dennis_k

    Dennis_k Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt inderdaad een spel niet beoordelen als je deze speeld terwijl het nog een Beta versie is.

    Ik hou het toch bij Halo op de Xbox.
     
  12. Christiaan RPG

    Christiaan RPG Cute Puppy!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij wel geinig. ook al lijkt het me wel wennen aan de besturing|:- . Ik heb samen met Jeroen de hele co-operative uitgespeeld en ik hoop dat je met de multiplayer wel bots kunt invoegen. maar verder heil aan halo_O_ _O_
     
  13. Christiaan RPG

    Christiaan RPG Cute Puppy!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf dat halo op de xbox hoort. Je bent daar gewoon aan gewent.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2003
  14. Christiaan RPG

    Christiaan RPG Cute Puppy!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je wel gelijk in. of niet Jeroen?:)
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2003
  15. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Christiaan, ik denk dat je beter even de Edit knop kunt gebruiken, anders krijg je namelijk van die lange stroken teks van iemand achter elkaar.
    Verder, halo op de pc heeft geen bots als het goed is. Maarja als je online kunt spelen is het altijd beter :p
     
  16. Christiaan RPG

    Christiaan RPG Cute Puppy!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je dat dan?
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2003
  17. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    rechtsonderaan in je post, naast de quote knop

    bv: je hebt een typfout gemaakt, druk je op de edit, en maak je het weer goed, of je kan ook extra text erbij doen
     
  18. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    A.I. in PC versie is minder als in de Xbox-versie, maar ik heb (nog) geen hoogstaande pc dus boeit niet echt
     
  19. Silentdutchie

    Silentdutchie Full time gamer

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    HALO is voor mij PUUR XBOX_O_ _O_ _O_
     
  20. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem ook gewoon lekker op de PC.
    Eindelijk online zonder primitieve controlls!
     

Deel Deze Pagina