heb in een paar magazine`s gelezen. "de Graphics van Halo op PC zijn veel mooier dan op de XBOX" maar ik wil daar ff bij toevoegen. "Halo was een van de eerste generatie xbox spellen,die zijn natuurlijk niet zo mooi als de spellen NU" ik durf te zeggen...al had halo later uitgekomen had ie er bijna het zelfde uitgezien als de PC versie! wie is het met me eens?
Ik niet! De PC versie van Halo heeft PS 2.0 en de Xbox gaat maar tot PS 1.1 en met PS 2.0 kan je veel mooiere lightning, bump mapping etc. Halo had er waar schijnlijk even mooi uitgezien maar had wel een hogere framerate gehad, want dat is het enige wat ik op de Xbox van Halo slecht vond. Nooit meer dan 30fps en heel veel framedrops tot 15-20fps.
Onslaught, korten wij de signature even iets in? Dank je. Sorry voor de onderbreking, praat lekker verder.
Wie wacht er nou niet op HALO 2??? Er zijn maar een paar games die ik echt wil hebben en dat zijn Homeworld 2, HALO 2, Half Life 2, Doom 3, Battlefield Vietnam, Star Wars: Jedi Knight Jedi Academy, Star Wars: Rogue Squadron 3 Rebel Strike, Fable en Call of Duty. Ook in die volgorde.
Oh ik was nog 2 games vergeten die ik ook erg graag wil hebben. Namelijk Metal Gear Solid: Snake Eater en Metal Gear Solid: the Twin Snakes. Ik koop toch liever Half Life 2 op de PC, maar mensen met een zuig systeem is er nog altijd dan de Xdoos versie. Wanneer komt de Xdoos versie van Half Life 2 eigenlijk???
idd volgens mij word Halo op de PC een vrij andere game, andere besturing moeilijkheidsgraad grafix enzo. Eigenlijk interesseert het me geen h*l want ik heb een p 166 dus ik stick to myn xbox versie.