Halo Xbox Vs Halo Pc

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 9 sep 2003.

1. roberthamminga

roberthamminga RHCP

Leuk Bevonden:
    0
    halo is op de xbox speeld veel beter.
    Komt halo2 alleen op xbox of ook op ps2 en de rest

2. Deathrow JJ

Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

Leuk Bevonden:
    0
    Halo op de PC is 1 bonk bagger, omdat je ten eerste weer eens een goede PC nodig hebt, ten tweede de graphics altijd lager kunnen liggen dan de X-box versie en omdat ten derde de meeste mensen hem al op de X-box hebben gespeeld (je MOET de game gewoon spelen), dus zal de game minder verkocht worden (zal toch uiteindelijk wel niet kloppen wat ik gezegd heb, maar ja):cool:

3. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen jullie nou oordelen over een game die nog niet uit is.
    De systeem eisen liggen hogere dan Xdoos hardware dus het kan alleen maar mooier en beter lopen.
    De PC hardware van tegenwoordig kan veel meer dan de Xdoos hardware.
    Roberthamminga jij wilt dus beweren dat Halo met een joypad beter speelt dan met toetsenbord en muis, Dream On!!!
    Tuurlijk komt Halo 2 alleen op de Xdoos en waarschijnlijk ook op de PC, want Bungie (makers van Halo en Halo 2) is namelijk van Microsoft en een PS2 versie van Halo of Halo 2 is zo onmogelijk als het maar kan.

Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  4. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat het bagger is wat op de XBOX was ook vet.
    Maar ik weet ook niet of het nou beter is en mooier want een pc moet veel meer dingen als alleen een spel draaien en de Xbox moet dat wel

5. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is het veel mooier het gebruikt shader technieken waar de Xdoos in zijn wildste van denkt zoals Pixel Shader 2.0 wat dus voor veel mooiere lightning, bump mapping etc. zorgt.
    Ook kan je op hogere resoluties spelen en online fraggen.
    Het spel is zeg maar alles wat de Xdoos versie had moeten wezen maar niet geworden is wegens tijds gebrek (hij moest op de release uitkomen).

6. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    daar heb je gelijk in

7. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu beta 1.5 van Halo op de PC en ik moet zeggen dat hij veel scherper en cleaner is.
    Alleen had ik grafisch er toch iets meer van verwacht.
    Ik bedoel ik merk bijna niets van oh zo grafische PS 2.0, kijk het spel blaast wel de Xbox versie weg grafisch gezien, maar verder ook met helemaal niets anders.
    Too bad!

8. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook geen PC met een console vergelijken...En ik vindt het een slechte zaak dat ie op PC uitkomt. GT van Sony komt ook niet op de PC, waarom moet men dan zonodig Halo de XBOX game op de PC uitbrengen...

9. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kijk het is gewoon een fijt dat er veranderingen zullen zijn in Halo op de pc qua online en dat is gewoon een afweging die je moet maken of je hem koopt of niet ik weet het nog niet zeker maar als ik hem koop is dat niet om dat de Xbox versie niet genoeg is want halo 2 komt gauw dus tja

Deel Deze Pagina