1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[HALO] zit vast topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 14 mrt 2002.

1. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat flood!=( =( =( =( =( =( =( =(

2. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    tip: ren op de gast af (als het er 1tje is (niet alle 2 :D) tot op een paar meter, laat em op je afrennen en richt op zijn buik, die kwetsbaar is. Blijf achteruit lopen totdat je em heb gekilld. granaten heeft weinig zin, herhaal dit bij de ander, en ga dan naar boven in de straal (aan de zijkant)

alsteblaft *blaft* Woef ! Woef !

mzzl Munch and Abe

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    optie 1 : Plak wat granatenop ze, en verstop je weer ergens achter

Optie 2 : Pak je sniper gun en ram wat van die kogels door hun hoofden

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het gewoon met die assault rifle gedaan. Veel strafen en het is zo gebeurd. 'K zi ehet probleem niet!

5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ook niet, want ik speel op normal mode en dat stuk met die grote lummels is echt ez

6. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    grrrrr=( , weer die kloteflood!!

7. Vitoturbo

Vitoturbo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien stomme vraag, maar hoe kom je nu in veld 6 over die brug heen?

8. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    die aan en uit gaat? Gewoon naar beneden springen en dan vind je de weg wel!

9. CyBeRDuDe

CyBeRDuDe X-BoX FrEaK

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Mijn vorige probleempje is inmiddels opgelost ;-)
    bedankt voor jullie reacties ;-)

Maar ik zit nu met een nieuw probleem in Level 6 zie ik voor het eerst die kleine "irritante beestjes" hoe krijg ik ze dood of zo want er zijn er tevveel om dood te schieten.
    Ik ga telkens dood ;-(
    Weet iemand hoe ik verder kan komen ?

m.v.g CyBeRduDe

10. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    naar achter blijven lopen en schieten als ze dicht by elkaar zijn met je rifle of shotgun evt gooi je nog granaten

11. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook wel The Flood :p.
    Euhm, met 1 kogel zijn ze dood, dus gewoon dood knallen die hap met je Assault Rifle. Later wordt het met de shotgun nog makkelijker ;).

12. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Die hele grote beesten met stekels op hun rug, die moet je van grote afstand doden, komen ze dichtbij, dan ben je snel dood. Maar dat wist je al.
    Je kunt ook stapjes opzij doen, dat helpt ook vaak om "kogels" te ontwijken. Behalve die van een needler, die lijken vanzelf hun doel te zoeken.
    Kun je er trouwens geen granaat naartoe gooien?
    Die guns waar je op kan gaan zitten zijn best wel link, ze knallen je er zo weer vanaf, dus die zou ik niet proberen.

Andere topics...

Die knipperende licht-brug was inderdaad ook wel erg vreemd, ik heb daar best wel lang rondgelopen, vooral omdat alles zoveel op elkaar lijkt. MAar als je de Halo Walkthrough even opzoekt op internet, dan zie je hoe je precies moet lopen. Maar over het algemeen kun je maar 1 kant op in de game. Dat was de enige plek waarbij ik de walkthrough heb gebruikt.

Er zit wel erg veel flood daar ja. Een shotgun is wel een fijn wapen voor korte afstand. Die kleine Flood beestjes zijn niet heel erg schadelijk, behalve als ze met erg veel zijn. Wat me wel opviel is dat als je er een in een groep verrotschiet, dat er dan soms meer doodgaan. Die gasten met die bolle koppen moet je niet van dichtbij verrotschieten. Dan ontploft hun hoofd en dan gaat het erg slecht met je als je te dichtbij was.

Soms moet je alle flood doodschieten om een deur open te krijgen.

De warthog is een cool voertuig, maar valt wel erg snel om. Als je nieuwe marines tegenkomt, stappen ze vanzelf in als er plek is. Als je uitstapt en bv. bij de achterkant gaat staan, en je drukt op X, dan stappen de marines ook uit. Wanneer je weer op X drukt sta je dan zelf achter het kanon. Helaas gaan de marines dan niet voor je rijden....

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    halo walktrough is nep :) Hebbie echt niet nodig vind ik maarja..

14. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Met die knipperende brug snapte ik niet waar ik heen moest, ik liep al de hele tijd rond. De meeste Flood was ook al dood. En ik ga dan niet naar beneden springen om erachter te komen dat je helemaal nergens meer heen kan. Maar in die walkthrough las ik dus dat je een bepaald deurtje door moest, en vervolgens in die kamer WEL naar beneden springen, en toen ging het weer vanzelf goed.

15. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    vind nep met walktrough, meestal is het zo dat je overal maar 1 kant opkan dus dan kom je vanzelf wel weer goed

16. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    grote beesten = Hunters

Hunters lijken erg moeilijk in het begin, maar schijn bedriegt, want samen met de grunts zijn ze het makkelijkst te verslaan. Er zijn verschillende mogelijkheden, ik noem er een paar:

- pak een sniper rifle (level 3, je hebt em bij je :D) rich op de buik of rug van de hunter (het rode/oranjegedeelte) en vuren maar ---> in een schot kassie wijluh
    - loop op 1tje af , hij komt nu op je afrennen, loop nu achteruit en richt met gun (beste is een pistol) op het oranje gedeelte, maar dan wel als hij zijn schild cq meeleewapen omhoog haalt om uit te halen
    - schiet op het hoofd van de hunter, als hij bijvoorbeeld zich omdraait of een 'mepbeweging' maakt

GOOD LUCK ! :D

mzzl Abe and a Grunt

17. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ze anders vrij irritant maar bedankt voor de tip :)

Deel Deze Pagina