Tip: zet de bewegingssnelheid van "het vizier" wat lager, je zult zien dat het snipen met de sniper en het pistooltje een stuk makkelijker gaat dan voorheen.
met de sniper ben ik vind ik errug goed als ik iemand zie dan in mn vizier leeft die niet lang meer vraag maar aan logok,wiepie of linkinskater
jep ik ook, kheb ergens een plaatje, maar kweet niet hoe je plaatjes moet posten. Kan iemand dat ff uitleggen, dan laat ik het wel ff zien.
Ehm look sensitivity staat normaal gesproken op 3. Als jij hem op 1 of 2 hebt staan en je vindt het prettig ok, maar is zeker niet aan te raden. Je bent dan nogal heeel erg int nadeel met close combat. Beste tip voor sniperen is om zoveel mogelijk 2x inzoomen te gebruiken
Ik heb het dan ook niet over close combat maar alleen over het snipen als je daar problemen mee hebt, ik heb zelf de looks op 7 staan.
Als je nou HannesHamlap, Rel, Joe, Theone, Darkwing, Scars of Mr.Escobar zou heten zou ik je wel geloven.
Das nog vrij hoog juist. Ik heb gewoon 3. heb je XBC dan ik wil weleens een game spelen als je zo goed bent! Ik heet DarkwingDuck op XBC voeg me maar toe als friend
Ik had eerst 10, maar werd een beetje lastig na een tijdje. Ik heb nog nooit verloren 1on1, vraag maar aan slayer15 member op xbw. Vindt hij niet leuk wanneer hij met 15-2 verslagen wordt.
Ik zal het nog weleens vragen dan, WIE VAN JULLIE HEEFT XBC EN SPEELT REGELMATIG HALO??? ik speel nog bijna elke dag en ik zal echt niet zeggen dat ik de beste speler ben, maar ik verlies niet vaak...
Maar als jullie zo goed zijn waarom herken ik jullie namen niet dan? Of spelen jullie alleen maar slayer enzo? Dat kan natuurlijk ook.
Ik heb xbc, maar speel de laatste tijd veel te weinig on-line. Te weinig goeie hosts en te weinig leuke games. Maar voor een systemlinkje ben ik wel in hoor.
Hier kan ik toch niet uit opmaken dat je ook Halo op Live speelt? Dus zeg maar ff voor de duidelijkheid ja of nee dan.
Heb helaas (nog geen) xboxlive. Moet eerst wat veranderen met die credicard methode, want die willen mijn ouders gewoonweg niet aaschaffen alleen voor mijn xbox. Ik ben wel NO.1 Halo Benelux, gespeeld in Utrecht misschien ken ik nog wel iemand daarvan.