Ja, dat met die creditcard is kut ja. Ik heb ook (nog) geen Live. Over een maand ofzo ga ik weleens informeren voor een creditcard.
Nou goed heeft verder dicussieren ook geen zin meer lijkt me als je niet online spelen.... Wat jij zegt scorpion slaat ook nergens op, je hebt geen xbox live nodig voor Halo, sterker nog je hebt niks aan XBL voor Halo. :{ Maarja, kampioen van Nederland is KingTuur al ik heb tegen hem gespeeld en hij is wel redelijk goed hoor, maar kampioen van Benelux enzo? Ik weet er allemaal niks van. Laten we er maar over ophouden
Purno de Purno Nou goed heeft verder dicussieren ook geen zin meer lijkt me als je niet online spelen.... Wat jij zegt scorpion slaat ook nergens op, je hebt geen xbox live nodig voor Halo, sterker nog je hebt niks aan XBL voor Halo. Maarja, kampioen van Nederland is KingTuur al ik heb tegen hem gespeeld en hij is wel redelijk goed hoor, maar kampioen van Benelux enzo? Ik weet er allemaal niks van. Laten we er maar over ophouden __________________ Schijnt wel op 1 of andere manier online te kunnen met halo( heb het ook maar gehoord) Ok case closed
ja dat weet ik zelf ook wel, ik speel bijna elke dag Halo online maar als jij het niet doet, heeft het geen zin om te praten over hoe goed je bent
ik d8 dat ik het al had gezegd maar was het denk ik vergeten ik speel rtcw op live <-- heb nog geen andere shooter en nee je kan halo niet op live spelen ook al was dit al bekend met de release van xbl
Hoe ga je dan met halo op live, ik bedoel het is volgens mij al niet eens mogelijk omdat halo geen mogelijkheid tot een headset heeft. Nogmaals kijk hier ff naar: http://boards.ign.com/Halo/b5240/49720122/?5
jammer hoor vergeet je iemand maar alle gekheid op een stokje deze discussie hebben we al vaker gevoerd " je kan halo niet online spelen""jawel""echtniet""wel op xbc" En kan niet iemand halo op xbc ook gaan spelen ipv er over praten
offline wel ja, moet je je xbox ombouwen met harde schijf enzo, zal verder geen details vertellen maar als je online wilt cheatenmoet je allebei zelfde versie van Halo hebben dus als je een aangepaste hebt wertk het niet... Moet je maar eens zoeken in het Games forum staat nog een filmpje over een gast die z'n Xbox gemod heeft, echt cool