weet iemand hoe je, als je opdat moment Halo zit te spelen, dat zeflde stuk op kan nemen. net zoals Redvsblue (www.redvsblue.com) ??? ik ben al een tijdje op zoek maar ik wil weten wat je er voor nodig hebt en hoe je het dan ook uiteindelijk uit kan voeren?? alvast bedankt
Als je een video recorder hebt kan je je Xbox daar iop aansluiten en dan opnemen, maargoed lijkt me niet echt een onderwrp voor in een Halo topic. Dit is wel een leuk filmpje trouwens http://wsd.hostlab.co.uk/forums/load.php?id=5
voor de rest is het ook perfect: geen lag, goeie tegenspelers en geen gezeik (hoop ik). Halo blijft gewoon een spel dat het leukste is om via lan te spelen.
zou het kunnen zijn dat er twee versies zijn van halo? want een vriend van me heeft bij maar 1 blokje health een hartslag en die heb ik niet
Lol, is dit een serieuze post?? Misschien dat je vriend al eens geraakt is en daarom zijn shield al bijna kwijt is?????
nee heeft nix met zen shield te maken gwoon puur met zen health en dan hoor je gwoon zo'n hartslag is best wel vet
ja ik heb ook die hartslag.. wel raar dat dit niet bij jou is te horen zou mischien wel aan de versies kunnen liggen