1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HALO

Discussie in 'Algemeen' gestart door salva, 3 aug 2003.

1. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, de japanse MC stem kllinkt goed, maar niet zo goed als de vertrouwde engelse stem.

2. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Het kan aan mij liggen hoor, maar ik kan het niet vinden? Heeft 1 van jullie misschien een link daar naar toe? Alvast bedankt _O_ .

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat snap ik niet. Elites praten toch hun eigen brabbeltaaltje, dus ik denk dat ze die gewoon zo hebben gelaten.

4. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    ja het moet hun eigen taal voorstellen denk ik
    maar ze spreken gewoon andersom

5. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    omdat jij het bent:p

kijk maar
    Alles filmpjes zijn iets groter als 4 mb.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, een voice-actor (ik dacht David Scully, dezelfde die Sarge inspreekt) spreekt engelse tekst in. Ze editen de toonhoogte en dan spelen ze het stukje achterstevoren af en dan heb je een Elite-uitspraak. Kan je het volgen8).

7. HugHes

HugHes .. PERformanCe ..

Leuk Bevonden:
    0
    Halo is eigenlijk gewoon standaard als je een gelukige eigenaar van een xbox bent, en natuurlijk is het 1 van de beste shooters die ik heb gespeelt.

En het is klote dat we nog een tijdje moeten w8en voor Halo 2.

Laatst bewerkt: 6 aug 2003
  8. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    goh alweer een halo thread :p

naja mooie gelegenheid om ff een halo-onderwerpje aan te snijden : de voertuigen

je hoort veel mensen zeiken dat de besturing van de voertuigen in halo kut is. Ook dat in halo 2 de voertuigen hetzelfde sturen, vinden veel mensen een nadeel.
    Er word volgens mij alleen 1 fout gemaakt : de Warthog stuurt kut, de rest vind ik goed (ghost is prima, tank doet het goed en de banshee laat zich lekker vliegen)
    Vinden jullie dat alle voertuigen kut sturen of is het gewoon alleen de Warthog ??

voor de rest = halo ok, alleen vind ik er wel ontzettende kutlevels tussen zitten (bv the libary)

9. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enigen die ik hier ooit over heb horen klagen zijn Jan (in de review) en JJ (bij Gamekings) van de PU. En misschien nog een paar fanboys die iets zoeken om Halo en de Xbox af te zeiken en dan maar over de besturing van de voertuigen beginnen.

Ik vind het zelf best wel lekker sturen, gewoon simpel eigenlijk. Als ik er één het slechtst vind is het toch wel de Banshee, omdat je omlaag moet vliegen als je omlaag wil schieten en dan boor je je vaak de grond in. Maar ik heb er totaal geen problemen mee.

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Persoonlijk vind ik de Warthog lekker rijden. Het duurt wel even voor je er aan gewend bent, maar daarna is het heerlijk crossen met dat ding. De tank blijft echter uber. Al was het alleen maar vanwege dat moment waarop ik een Ghost achter me hoor aankomen, mijn geschutskoepel omdraai en hem in een volle aanvalsduikvlucht vernietig. Heerlijk gewoon. De Banshee vind ik dan weer het minst lekker te besturen.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De PU moet ophouden met dat eeuwige gezeik over die besturing. In die Halo 2 preview laatst begonnen ze er weer over dat die besturing anders moet. Die Warthog stuurt heerlijk, hij slipt lkkr uit.

12. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    controls

daar ben ik volledig mee akkoord en ook al die pc dudes die zitten te zeggen dat er geen beste shooter ooit kan zijn op console omdat de besturing muis keyboard de beste is; dat is misschienn wel zo maar tydens het spelen van halo heb ik nog niemand gekend die problemen had met de besturing,

13. ormagon3

ormagon3 hunter

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens en er zijn tegenwoordig wel meer consoleshooters met een goede besturing maar halo is wel het best soms is het met de warthog irritant door gangen zoals in the maw knalde ik nog wel eens tegen 1 van de palen aan. maar voor de rest heb ik nooit problemen met de warthog behalve wanneer ik in blood gulch weer is ondergereden wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    de besturing van de warthog vondt ik op het begin even wennen, maar als je het een tijdje doet, gaat het steeds beter:p

Toen ik voor het eerst The Maw deed (lang geleden8)) Haalde ik het rijden in 1 keer + stoppen bij dat ophaalpunt dat niet doorging.
    Zo goed reed ik toen dus, zoals velen zeggen oefening baart kunst, en voor de gene die zeggen de warthog 'klote' stuurt...
    die nemen gewoon de moeite niet om dit te oefenen.

Laatst bewerkt: 11 aug 2003
  15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    die besturing van de warthog is hartstikke goed, door dat besturingsysteem rijd je altijd spectaculair, je maakt altijd slips enzo.

ze moeten dat systeem zeker niet verandere want dan word het rijden zo superstandaard net als in andere games..

PU moet oprotten met dat klotegezeur. het slaat totaal nergens op.

16. Rob Poirier

Rob Poirier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IDD precies, de besturing is helemaal niet kut, het is juist origineel en het zier er zeer dope uit.
    de PU vind het vast moeilijk omdat ze zoiezo niet zoveel verstand hebben van games (en de besturing ervan):p

17. Herr Konig

Herr Konig Proffesional

Leuk Bevonden:
    0
    ik bezit ook halo moet zeggen dat ik het wel redelijk snel uitspeelde maar het waren dan ook heftige uurtjes tot diep in de nacht samen met een maat co op, nu speel ik veel split screen tegen hem, dit is echt geheid elke x fun met bv de warthogs beuken, owhjah het is het mooiste spel dat ik ooit gezien heb vooral level 2 kwijl ik helemaal weg :) als het goed is krijg ik hem nog een x en dan kan ik eens gaan linken met 5 man :p

18. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als er hier mensen komen die geen xbox hebben of alleen halo en spelen een andere fps dan eerste vraag die ze stellen: Heeft het dezelfde besturing als Halo?

Ik heb het ook gelezen toen ik de speciale xbox versie van de PU had gelezen (die uitkwam vlak voor de launch van de xbox) dus ik d8 ohw kut! want als ik iets vervelend vind dan is het een rotte besturing... Maar toen speelde ik het en ja het was wennen maar blijkbaar is dat iets wat die n00bs bij de PU niet kunnen ofzo, want na een tijdje spelen viel het me nog geen eens op...

Dit was mijn zegje over PU's gammele gedrag!

19. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    toch vind ik dat het slippen van de warthog wel ietsje minder mocht...
    k vind de ghost nog wel het lekkerst sturen, daarna de scorpion

wat vinden jullie btw van die nieuwe warthogs in deeltje 2 ??
    die ene met het kanon/raketwerper of iets in die geest lijkt me wel chill }:]

Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  20. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, die lui van de Pu hebben altijd wel wat te zeuren over de Xbox.:confused:

Deel Deze Pagina