HALO

Discussie in 'Algemeen' gestart door salva, 3 aug 2003.

1. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar datzelfde geldt voor Xbox Magazine, ze schrijven best goede reviews, maar die van Halo was echt bagger.
    Een 8,5 geloof ik en dan geef je een redelijk spel als SC (wat totaal geen replay waarde heeft voor mij iig) een 9,5 |:-

Lijkt me meer terecht dat ze dat hadden omgedraaid, maargoed het was hun eerste blad, ze geven toe dat ze de lat wel erg hoog hadden gelegd, maar dan komt er een vervolg nummer. 1 met een review van Time Splitters 2 en daar wordt weer in gezegd dat TS2 leuker is dan Halo :eek:

Nouja allemaal een beetje slecht bekeken door XBM, ze prijzen Halo helemaal niet hoog genoeg, terwijl het wel het ultieme xbox spel is voor een hoop. Zonder Halo was de xbox een stuk minder :+

2. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar aan de andere kant konden zij ook niet weten dat er zo'n hype omheen kwam.

3. NasieHap

NasieHap Dark-Elf

Leuk Bevonden:
    0
    lol allemaal gezeik oveer die besturing ahahah ik heb nix te zeiken lol die besuring moet je eff leren in 5min gedaan en die wagens in halo2 ZIJN DA BOMM

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is een persoonlijk mening, waar je niks tegen in kan brengen. Persoonlijk vind ik de besturing ook bagger.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een 8,5 vind ik alles behalve slecht hoor. Doordat hun een andere mening dan jouw hebben hoeven ze toch niet meteen bagger te zijn.

Juist goed bekeken. Gelukkig prijzen ze die game niet. Ze blijven kritisch.
    In plaats van halo kan de xbox eens beter wat andere goede games hebben. Meerdere goede games trekken iemand eerder over de streep tot aankoop dan 1 spel.

6. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1.) Ik heb niet gezegd dat ze bagger zijn, maar dat die review van Halo bagger was

2.) Je 2e punt vat ik niet helemaal. want ik heb duidelijk gezegd, een ''matig'' spel als Splinter Cell (dus slechter dan Halo :p , velen zullen het hier mee eens zijn) krijgt wel een 9,5. Dus hoezo kritisch :confused:

En je zegt: '' Meerdere goede games trekken iemand eerder over de streep tot aankoop dan 1 spel.''

lijkt me nogal logisch, maar waarom dan Halo een slecht cijfer geven?? Dan heb je dus 1 spel minder dat goed is.

:{ |:-

7. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt tot aankoop van een XBOX.
    en de warthog besturing (en van de ander voertuigen) hoort bij HALO

8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    die Warthog besturing past juist perfect bij het spel... het is geen Racin Evo of PGR2 ofzo... het is Halo, en voor Halo vind ik de Warthog (+Ghost, Banshee & Scorpion) perfect rijden.. precies zoals het hoort, en het is juist zo eenvoudig; je kijkt gewoon de goeie kant op en de Warthog rijdt er vanzelf naartoe... meteen de eerste keer had ik dat gevoel al, dus ik snapte echt niet wat de PU te zeiken had, maarja blijkbaar ben ik niet de enige :D...

en iemand hier zei dat sommigen zeggen dat het niet de beste shooter ooit kan zijn omdat het niet met toetsenbord en muis gespeeld wordt... dat vind ik dus complete onzin, het ligt er maar net aan wat je zelf beter vindt spelen... ikzelf vind het allebei geweldig spelen, maar dat is smaak natuurlijk... En bij Halo zit je natuurlijk lekker op de bank te shooten, en dat maakt toch zeker heel wat meer sfeer dan een kille pc-monitor.... vind ik dan...

ik denk dat Halo wel een van de beste shooters ooit is, zoniet de beste...

9. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ja. Kan je ook uitleggen waarom het dan goed is om Halo geen 9 of hoger te geven??? Want dat zegt hij wel. :{

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ehmmm... ik heb het niet gezegd hoor, maar het zou kunnen zijn dat als niet alle sites Halo eren je niet zo'n fanboy-community krijgt als bij BF1942 ofzo... beetje vergezocht maargoed;)

11. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    precies, ik snap ook niet wat het probleem is voor die gasten. ze zeiden ook dat ze hoopte dat de warthog besturing aangepast zou moeten worden. nou ik hoop dat ze dat niet doen bij bungie, het gaat hartstikke goed zo.
    alleen bij de scorpion vind ik het wel jammer dat je niet een kant op kan rijden en de andere kant op kunt schieten. dat had best gemaakt kunnen worden als je bijvoorbeeld tijdens het rijden de A knop ingedrukt houd dan draaid de tank niet mee maar alleen de turret.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Toen de xbox net uitkwam kocht een vriend van mij hem samen met halo en doa3. Ik had echt meteen een vooroordeel over halo dat het een bout spel was en dat aliens enzo niet boeide. (sorry ik was een playstation fan) Dus ik weigerde hem te spelen. Iets later kocht ik ook een box zonder halo. Half jaar later ofzo komt mijn neefje langs met halo. Dus ik met tegenzin dat spel er in gepropt. Nou mijn mond viel open en ik begon te kwijlen. Super vond ik het!!! Heerlijke besturing vette levels en coole auto's. Warthog was ff wennen maar hij rijdt echt super goed.

En nu ben ik nog steeds verslaafd aan het spel. Het is echt mijn favo game en het beste wat er te krijgen is op de box!!!

Enne die gasten van pu zijn maar een stelletje zeikerds.

13. Logistic

Logistic Guest

Jep, ik had Halo geleend ff en gespeeld..
    en ik wilde hem meteen hebben...
    En vooral die modes en de levels waren zo gaaf..
    Ik moest die game hebben en nu heb ik hem en speel hem elke dag met mn vrienden met zn 4en..
    Halo 2 *zucht*

14. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja is alleen vet kut om iemand dan dood te krijgen als ie eenmaal in een tank zit. Mja ik speel toch altijd met allen de warthogs, de tank en ghosts zijn alleen maar irritant :)

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    tja, de game krijgt niet voor niets overal goede cijfers he ;)

16. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa ik vond die van XBM een beetje tegenvallen 8)

haha nee ik zal nu niet meer in de herhaling vallen :9

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    dus is het spel dan minder leuk voor jou??
    omdat XBM een 8,5 gaf beleef jij er minder plezier aan?

niet zo op reviews letten, gewoon kijken of je zelf iets leuk vindt, en dan bepalen of het een goede game is of niet ;)

18. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo zeuren man, ze kunnen toch niet hun eerste blad gelijk een 9,5 gaan geven. Het is gewoon een mooi spel. Ik let in een review trouwens niet zo op het cijfer maar over wat de plus- en minpunten zijn.

19. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk je moet naar de plus en min punten kijken en niet naar het cijfer. Maar dan vind ik het wel jammer dat ze iets over de besturing schrijven wat eigenlijk niet helemaal klopt...

20. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt natuurlijk omdat de reviewer het zo ziet, het is zijn mening. daarom kan je niet helemaal blind vertrouwen op een review/preview. deze persoon heeft waarschijnlijk een andere mening dan jij en daarom is het moeilijk voor zo iemand om een cijfer te geven aan een spel... het is en blijft zijn mening en dat jij daar anders over denkt, tja, daar kan hij (of zij) ook niets aan doen.

Deel Deze Pagina