Weet je wat ik ook een beetje kut vindt, dat je maar 2 kleuren heb (rood en blauw) als je teams gaat doen en niet meerdere kleuren om uit te kiezen.. Want ik heb wel eens zin in 3 teams.. Weet iemand misschien of hier wat aan te doen is??
Tja is idd jammer, maar mij interesseerd het niet zoveel. Speel toch bijna alleen maar CTF dus dan heb je aan 2 team genoeg
Helemaal mee eens, zou toch vet zijn als je met 4 teams aan de slag kan bij team deathmatch (mijn favoriet), dat mis ik eigenlijk ook wel een beetje. maar dat is dan vooral als je met meer dan 2 xboxen gaat linken, anders heb je er toch niets aan, zit je maar weer bij mekaar op het schermpje te kijken enzo, nee dat is niks.
WHAT???? dat met die elite taal wist ik niet! Vet man haha die warthog besturing is idd echt niet zo slecht ofzo hoor, alleen iets meer grip had wel gemogen. ook jammer van die teams .. maarja dat gebruik ik toch niet ZO vaak. en ze hadden meer buitenlevels moeten doen en niet zoveel binnen(voor zowel single- als multyplayer) blood gulch (gewoon de vetste als je met voertuigen speelt) en battle creek (lekker veel plekken waarvan je in het begin denkt dat je er niet kan komen) en nog ff tot slot: MEESTERLIJK SPEL
meer grip? nee man met multiplayer is het echt cool als je iemand probeert aan te rijden door die slip word je auto juist lekker gevaarlijk
ja maar is t wel irritanter in de kleine ruimtes... en als die minder slipt kan je jezelf nog beter manoevreren (of hoe je dat ook schrijft) dus is t net zo gevaarlijk lijkt mij.
Ik heb iets heel vreemds in Halo en ik ben benieuwd of jullie het ook wel eens hebben gehad. Het is het volgende, ik speel Campaign speel een veld, maakt niet uit welk en bij een checkpoint doe ik save en quit, heel af en toe heb ik dat als ik weer verder ga met die game. Bijvoorbeeld een pistool, maar die heeft dan het vizier van een sniper en hij schiet ook hetzelfde als een sniper Ik heb dit ook al gehad met een rocket launcher en een shotgun, hij laad dan ook heel vreemd. Is dit een bug of gewoon een geintje?
ik heb t ook wel eens, en ik moet zeggen ik vind het wel grappig maar ik denk dat het toch echt een bug is...
Halo heefteigenlijk naar mijn mening Xbox een goede naam gegeven.........en het leukste van Halo vind ik de stemmen van de aliens.... Oh now....he's here!!!
lol idd, die kleine mannetjes zijn echt irritant, zeker op legendary, schiet je zo'n groot ventje neer komen zij met dat roze spul, echt zo'n homo wapren, wie aschiet er nou weer met roze
het is een bulten mooi spel met veel afwisseling ik wacht daarom ook met smart op HALO 2 waarin er nog meer mogelijk heden zijn zoals mensen van een voertuig afschoppen
Ik heb em nu zo'n 5 dagen en ik vind em helemaal geweldig!! Ik heb hem helemaal plat gespeelt en bijna uitgespeelt maar vooral de multiplayer is vet! Binnenkort ff een kleine lan met een paar maten! Kan niet w88 tot Halo 2 maar dat duurd waarschijnlijk nog wel ff
Halo is op dit moment mijn favo FPS, maar er valt heel wat te verbeteren in het 2e deel. om te beginnen ; Wandelen - zelfs in Goldeneye za het er beter uit als je je karakter liet lopen bij MC lijkt het alsof ie over ijs loopt als je de analog zachtje naarvoren drukt. De wapens - Jammer dat ze niet meer variatie in de wapens hebben gestopt, heel eentonig en niets speciaals te bekennen, heel erg standaard. Meerdere soorten pistols en rifles met hun eigen eigenshappen zouden erg welkom zijn in Halo 2. Leukere M-player levels - De levels in Halo 1 zijn wel geinig maar zien er een beetje saai uit !
duhh anders word er toch ook geen twede deel gemaakt het blijft een uber spel maar let op mijn woorden :HALO 2 daar gaan ze geld mee verdienen
Ik haal misschien beetje een oud topic naar boven maar euh damn vraag vergeten.ik weet hem weer . ik heb gehoord als je het spel uitspeelt op Legendary dat je dan van die vliegtuigjes in Split Screen krijgt...