erf zelfs een baby van 4 kan nog iemand killen met een pistol en dat op het legendary nivo meneertjes.
met een pistol heb je makkelijker een headshot. in 1 schot heb ik zo iemand dood ermee. maar het hangt ervan af wat andere lekkerder vinden schieten.
van een afstand van kijke uhh... in ieder geval ver kan je makkelijkr met een sniper iemand door de kop knallen en van dichtbij de pistol natuurlijk
Re: d Waar baseer jij dan jouw ultieme combinatie op, op hoe mooi ze eruit zien ik kan jou niet helemaal volgen, maar goed......
ohja en een plasma rifle is volgens jou wel realistisch... no offence hoor, maar je argumenten slaan echt niet aan :{
shit wat moet ik nou weer terugzeggen oke laat dat realisme maar mijn standpunt is ... hij is te sterk en m16 is toch ook sterker dan een colt nogwat
Dan weet ik niet watvoor pistol jij hebt hoor, maar normaal gesproken heb je minimaal 3 schoten door het hoofd nodig om iemand dood te krijgen.
3 schoten??? dan doe jij wel moeilijk mee, ik heb zo in 1 schot iemand dood. net 3 schoten heb ik al 3 ventjes gekild.
Ik krijg steeds meer de neiging om het pistol te gebruiken, het is gewoon een erg goed wapen, vooral in hang 'em high. Ik bene r nu beter mee dan een sniper en je kan er echt goed mee richten. Het is eigenlijk gewoon het beste wapen.
beste wapens in hang 'em high vind ik de sniper (voor ver af)en de shotgun (voor dichtbij), sniper is ook altijd lekker in sidewijder
ik denk dat jullie single player en multi-player door elkaar halen :{ dat je die kleine rakkers in de campaign met 1 schot doodschiet kan best, maar als je multi-player doet. En dan dus standaard instellingen 100% heath met shield en een mannetje is nog niet geraakt. DAN HEB JE TOCH ECHT WEL 3 SCHOTEN NODIG :{