whehe door deze topic heb k weer ff zin om halo te spelen btw chief-bram dat laatst level is denk ik best wel met singleplayer op legendary te doen hoor.. ik ben al best ver.. mja t is wel lastig op legendary kga weer ff proberen.. mzzls
Ik heb het ook al op singleplayer uitgespeelt, op legendary, maar ik heb het spel nu al anderhalf jaar, dus speel ik liever met een vriend. Was mijn eerste Xboxspel BTW
dat veld heet ''Assault of the Control Room'' want je hebt in Two Betrayals geen tanks, gwahahaha Er is trouwens al een topic over je favoriete single player veld hoor, daar staan ze allemaal op een rijtje. Coolste muli-player veldvind ik Blood Gulch. it veld heeft gewoon bijna alles: Goede sniperplekken, voertuigen altijd leuk om met een rocket te stoppen *) , het is precies de goede grootte want 2vs2 tot 8vs8 kan allemaal in BG .
ik speel liever wat kleinere levels zoals prisoner en damnation. toch voldoende ruimte om rustig je wapens op te rapen en dan vette gevechten in die gangen met veel hoeken en hoogteverschil. iemand ooit capture the flag in prisoner gespeelt? ik dacht dat iedereen zou gaan snipen maar dat viel best mee. kvind het bij deze officieel een vette map voor CtF. singleplayer vind ik the Maw toch het leukste. goede combinatie tussen flood en covenant en een spektaculaire final run natuurlijk.
soms is het gaaf om met zn allen in een klein veldje een goot bloedbad aan te richten.. soms is een beetje sniperen leuk, sidewinder, blood gulch.. beetje stunten met waar je een tank allemaal neer kunt zetten enzo.. multiplayer vind ik toch leuker dan de single player.. maar idd. the maw is heeel leuk...
SP: Two betrayels met die allerlaatste veldslag met die 2 tanks ( Wraiths dacht ik ). MP: Prison omdat wij altijd een regel maken/afspreken dat je direct naar beneden moet springen in die hal, er wordt dan echt alleen maar geschoten. En Sidewinder met CTF.
sp:het laatste land,te maw met die warthog mp:timberland en dat land met ijs ice fields geloof ik ps:ik heb nog geen x-box hallo maar wel de pc hallo
Leukste veld om te spelen met MP vind ik BG en dan CTF, als ik een andere game speel, dan vind ik het al snel te saai.
Whaha timberland en Ice Fields bestaan allebei op de PC. Denk dat ie deze bedoeld Op de Xbox heb je ook een sneeuw level, dat heet Sidewinder en niet Sidewijder
Ow weet ik dat ook weer en ik wist niet dat die levels bestonden timberland en Ice Fields maar die zijn ook voor pc en ik heb xbox versie
in de SP is assault on the control room het leukst en in de MP is en blijft Bloodgulch met CTF dikke pwnats, veder is battle creek CTF ook wel een goede afwisseling. Owja net als wat Gambit zegt 8 vs 8 in sidewinder Heb je idd wel een goede host nodig (word dus weinig gespeeld ) RGO rulezz
ik speel laatste tijd toch regelmatig 4 tegen 4 met 2 xboxen aan elkaar gelinkt. eigenlijk spelen we dan alleen maar halo, CtF. ik geloof dat we onderhand alle maps wel geprobeerd hebben hierbij. Blood Gulch vind ik niet echt zo'n CtF map veel te open en eigenlijk maar 1 ontsnappingsroute. we moeten toch nog maar eens met 16 man proberen.
hahahah ja is goed jonge kom maar een keer langs. zoek maar op de kaart op waar het ligt. helaas staat het niet op de kaart zo klein is het. tligt in iedergeval vlak bij eindhoven. dus als er nog eindhovenaren hier zijn die zin hebben in 8 vs. 8...