halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door dfrenk, 15 aug 2004.

1. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Man die flood vind ik gewoon irrie :mad:
    Convenant roeeleert _O_

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ze allebei wel leuk. En grunts vind ik maar dom... Ik vind Hunters het leukst, ga ik altijd mee spelen... En ze zoveel mogelijk op ze schieten zonder dat ze dood gaan. Granaten plakken op de rug etc. Of gewoon 1 hunter weglokken en de andere laten schieten. Als je een beetje dicht bij die hunter blijft schieten de ene heel vaak op de andere ook grappig. Hunters zijn alleen goed als ze aan de andere kant van een brug staan ofzo. Want ik heb ze altijd in 1 schot neer, laat ze je (proberen) te slaan, loop naar rechts, 1 pistol kogel in zijn rug _0/ hunter. Ook elites zijn leuk. Om (sneakend) in de rug te slaan, alleen maar achterelkaar in hun hoofd te schieten met pistol. Ik vind grunts daarom niet leuk. Want ze zijn veel te snel dood.

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Elites zijn inderdaad heel cool ja, moet je proberen zo lang mogelijk achter hem te lopen zonder dat hij het ziet, en als hij zich dan omdraait snel in zijn rug meppen. Ik probeer ze altijd naar beneden te slaan als ze vlak bij een afgrond staan. Grunts zijn ook wel cool als ze liggen te slapen, dan kun je er gewoon voorbij lopen. Dat is best grappig. Als ik coopertive play doe, lok ik altijd de hunters weg en gaat de andere er rustig achteraan lopen om ze neer te meppen. Als het de eerste keer niet lukt, dan moet je het gewoon nog een keer proberen.

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Als grunt liggen te slapen dan sla ik ze dood. Dan worden zie niet wakker. Singleplayer ga ik heel vaak ook (assault onder control room) stukken infiltreren, ze allemaal doodmaken zonder dat ze 't merken. En als een elite met zijn rug naar me toe loopt ga ik er wel is opstaan en hem dan op zijn hoofd slaan, blijft mooi!

5. FabianNL

FabianNL Guest

assault onder control room is er gewoon voor gemaakt om iedereen om te leggen zonder dat iemand het doorheeft, is altijd erg leuk ook

6. chief persia

chief persia Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst over een boom heen en dan kom je vanzelf een grote soort bunker tegen en dan moet je gewoon rondlopen en je gevoel volgen (werkte bijna altijd bij mij) dan moet je die dooie marines vinde en dan wegweze maar je moet door een deur heen die op een soort bovenvloer ligt. en dan kan je makkelijk weg. dan moet je die marines volgen die buiten staan en dan word je vanzelf meegenomen.

Deel Deze Pagina