Halo2 en Fable*zucht*

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 17 nov 2002.

1. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ZAP!

te laat....

2. masterape

masterape Guest

3. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    flauw]:-

4. masterape

masterape Guest

5. masterape

masterape Guest

Nou bij deze ook een zucht voor SC wat is dit toch een mooie game.

6. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    project ego is een beta naam.... die naam zullen ze heus niet gebruiken, de echte naam word: FABLE

7. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

In welk nummer van de PU zit die CD?

8. masterape

masterape Guest

Het vorige ik heb vandaag de nieuwste binnen mee UC en MOH:Frontline,toejam and earl:9

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    JE vroeg waar het over ging..........

Fable is een adventure / rpg die je in staat stelt zelf te bepalen wat jij gaat doen. Als kind zijnde moet je van je moeder een boodschap doen in het lokale middeleeuwse dorpje. Als je terugkomt zijn je ouders vermoord en is de hond aan de deur gespijkerd. Erg hard zou ik zeggen. Vanaf daar ben je al alleen en kan je zelf bepalen wat je gaat doen. Je KAN als je wilt je ouders gaan wreken en op pad gaan om de dader te zoeken wat tot een diep compleet lijd, maar het HOEFT niet. Uiteindelijk zal je dat wel willen gaan doen, maar het gaat voornamelijk over de manier HOE je het gaat doen. Het spel speelt zich af in jaren. Je begint dus als kind en kan je uiteindelijk tot ultieme krijger laten groeien. De features zeggen het al. Je kan gevreest worden of bemind worden. Een aantal voorbeelden.

Stel je ben een goedzak en je komt op een dag in een dorp en help de lokale bevolking met het maken van een waterput of je schakeld een beer uit die de kinderen van het dorp vermoord. Dan wordt je beschouwd als held en zul je, als je daar jaren later nog eens terugkomt zien dat er bv. een standbeeld van jouw midden in het dorp staat. Nog een voorbeeld. Stel je ben een klootzak die alleen maar kinderen slaat en mensen vermoord. (ja dat kan) Dan kan het zo zijn dat als een kind wat je vroeger geslagen hebt jaren later tegenkomt, jouw wilt vermoorden. Ook zul je "Wanted" posters in de dorpen en steden tegen komen.

Ook als je bijv zware wapens draagt zal je met de tijd gespierder worden...... Als je word aangevallen en je hebt eeen grote wond zal je jarenlang nog een ltteken zien.... Verder is er nog niet veel bekend... tot die tijd hou ik me zoet me morrowind

Laatst bewerkt: 15 dec 2002
  10. masterape

masterape Guest

Hartstikke bedankt ik kan niet meer w8en op deze game wanneer komt ie precies uit?

11. masterape

masterape Guest

Iemand en hoe zit het mee de voertuigen in halo 2?

Deel Deze Pagina