@ Barbatruuk Ben jij daar niet aangemeld ofzo bij die geocitys ofzow iets? Misschien dat jij hem daardoor alleen kan zien
Ik ben er volgens mij niet aangemeld nee. Na veel zoeken (firefox werkt niet zo makkelijk als IE wat betreft Temps kom ik net achter) heb ik 2 v/d 3 plaatje kunnen vinden. Maar dat 3e plaatje was niet echt veel verschillend van de rest.
HAHA geweldig! Jong ik steun je van harte met die geweldige project heb je het om een oude helm heen geplakt ?
Whaha ! Geniaal gewoon K'ben benieuwd naar het eindresultaat ... hij moet nog geschilderd worden neem ik aan ?? kranten kan je altijd hier komen halen
Nee, voor voorlopig hou ik het even op de alleen helm. Hij past wel, maar ik heb geen brommer dus dat wordt lastig, niet dat ik uhm dan wel op zou doen.
gewoon wat staal draad er door heen Er was/is ook een gozer op bungie.net die het heeft gemaakt die was wel dope geloof k(best lang eigenlijk niet geweest daaro...ik voel me schuldig, ik was altijd een trouwe bungie aanhanger maar sins ze daar alleen nog maar over live praten ben ik weg..... ik mis ze wel frankie, spartan-117, marty, enz snif snif ik ga nu metteen er weer naartoe dankje wel topic starter je heb me tot inkeer gebracht dit zal ik nooit vergeten.)