Hartstikke COOL!!!. Mijn comlimenten. Ik wil graag het eindresultaat zien. Misschien ook nog een Battle Rifle van piepschuim...?
denk dat ik een plasma sword uit hout ga schuren. met schuurbandmachine gaat dat best goed. ik zet wel fotos op de site als ie af is nee wacht ik ga hem van kunstof maken dat verhitten en buigen,, en dan ledjes erin evil
Wow, erg indrukwekkend. Misschien dat je het ooit zou kunnen gebruiken als sinterklaas suprise. Voor het geval je het niet meer wilt hebben dan
Ben je van plan er mee rond te rijden?Op een scooter ofzo? Protectie niet geweldig mischien Geweldig project man,ga zo door!
Vandaag eindelijk klaar met de bedrading nu nog een kleurtje en een manier om het scherm koperkleurig te maken, iemand suggesties?
ja..... kan van die plakfolie kopen die ook gebruikt wordt om autoruiten te blinderen...volgens mij kan je die bij een winkel als halfords gewoon kopen in verschillende tinten en dan het vizier van een brommer of motorhelm gebruiken en in model zagen......wanneer komen de foto's...ook van het work in progress....
je kan die viziertjes voor in de helm zo kopen hoor dit soort spul de prijs van een vizier is tussen de 10 en de 120 euro... maar voor 20 euro heb jee en vizier die voor jouw wel kan dacht ik dat viziertje bv, is 19.95 en is in de kleuren: Helm-vizier donker Seria Liso/Silver-Blue/Spider/Delta/Panama'n/Thunder/Killer/Blood/Fiction/Space/Galaxy/Speedline/Dragon/Bugs Bunny check: http://www.brommerhoek-vink.nl/index.htm?helmen.asp~VinkMain en klik op het vinkje en dan helm accesoires m.v.g Flipmode182
Jij maakte vroeger op de basisschool ook altijd zo'n creatieve dingen als surprise? Ik was meer het grabbelton-type. Schoendoos, pakpapier erom, propjespapier erin en klaar Kudo's voor je werk. Ik ben ook benieuwd naar het resultaat.