hij heet ondertussen ook DeepFreezer, t is een clanmember van mij... en hij is ondertussen getroffen door de WoW plaag.... oftewel 12uur per dag achter de pc zitten rondjes rennen over een leeg veld....
Eén voor één komen ze naar dit forum, maar erg actief worden jullie niet heh _0/ Op het forum heet Julian trouwens nog gewoon JFrostey!
jah maar hij is waarschijnlijk, als hij het probeert vergeten hoe hij zich moest aanmelden ofzo.... nouja als ik alle post op alle forums bij elkaar op moest gaan tellen, naja laten we zeggen dan ben ik nog wel ff bezig..... maareh ik zal het even aan hem vragen als ik hem weer spreek, of hij nog verder is gegaan en het niet in een Ork helm heeft veranderd ofzo...
Ik denk dat die helm niet zo veilig is.. Maar ik heb al veel bekijks door de scooter waar ik op rij.. dus zon helm is niet nodig voor mij
nou ik heb het hem even gevraagd, hij was idd zijn ww kwijt.... toen vertelde ik hem dat je jezelf een nieuw WW kan toesturen.... dus dat gaat hij morgen even proberen..
L3MMING: Edit je post even voortaan Maar dat terzijde ik kan niet wachten op het resultaat! Erg mooi gedaan dit hoor!