3 keer raden voor welke club ik ben? kk lomperds! Als je een btje wat van mij af weet weet je dat ik voor ajax ben! bitches!
Jaja en dan nu mijn team: Igor NL Max attack NL Handewassr Ipz0r Ik weet mijn team is pro duss beter gaan jullie oefenen_0/
Je bent dus geen echt diehard uit Roffa. Want mensen met een beetje eergevoel staan niet voor de aartsrivaal.
Even een bericht aan iedereen die zich regelmatig in deze thread bevindt. Ik heb klachten gekregen over het offtopic gehalte, en de manier van taalgebruik hier. Zoals ik nu zie, helemaal niet ten onrechte dus. Jullie zijn denk ik allemaal wel bekend met de FAQ, en wat wel en niet mag hier op het forum. Straattaal, dialect e.d. zijn niet toegestaan. Denk hierom a.u.b. anders volgen er binnenkort maatregelen
Ik weet niet wat je bedoeld, maar het geldt dus ook voor jou Gewoon ontopic posten en het leuk houden, anders volgen er maatregelen. Comprendez ?
Dat had ik ook wel door Maar blijkbaar zijn er members die vinden dat zij daar niet toe behoren, en die jullie vreemde manier van praten niet begrijpen/storend vinden. En aangezien het forum voor iedereen bedoeld is, en de FAQ voor iedereen geldt....moeten er grenzen zijn. Lijkt me begrijpelijk, toch ?
Geen dialecten/straattaal toch? Wat is Comprendez? Is dat Nederlands? Kan je dat even uitleggen? Het forum is toch bedoeld voor iedereen, ik begrijp echt niet wat Comprendez betekent en ik kan wel Nederlands volgens mij. _0/