Comprendez betekend begrepen voor zover ik weet. Maar ik snap dat xbw mannetje wel, maarja... toch vind ik het maar gaar... Want als je kijkt wie elke keer reageerd in de forums zijn dat altijd dezefde mensen die erlkaar ook kennen op live. En dan die enkele gamers die onze manier van praten niet bevalt gelijk gaan bitchen Maar we moeten allemaal dus nederlands praten? Moet je is in Rotterdam of Amsterdam gaan, wat praten de gemiddelde jongere ''nederlanders'' dan? Niet ABN hoor!_0/
Ze bedoelen er ook niet mee dat jullie elkaar niet kunnen begrijpen maar er zitten hier ook veel mensen die dingen niet snappen enzo. Dan is zo'n forum wel handig om dingen op te zoeken. Maar als jullie elkaar alleen maar aanspreken met je eigen taal, tja dan heeft zo'n forum ook geen zin.
Nou bullet geef jij het goede voorbeeld door je tekst "music is the language we all understand" te vertalen in het abn want engels kan hier natuurlijk niet heh.
Of dit gaat eventjes nergens over! Laat die kindjes praten zoals ze willen. Dit is gewoon tantoe para _0_
Goiz ik vind jou maar een eng Zero wist het beter te brengen . Jullie weten dat je me nog steeds een FR kan sturen als je 4vs4 wil spelen tegen de clan MeMySelfAndI: I MaeStO I I2SaI MAeStRo maestr0 2k4 SicK CaPo HUGE EGo
Dude!! add mijn team in dit eeuwenoude topic!!! iGk: II G33st II II Sh1n4t0 II I TriTon I I ForReal90 I Prof.
wij meschien: DSF - Dutch Swat Force DSF X inferno X / DSF Fat Yank DSF Darkraver DSF Divine (nog niet cker ivm bijna niet online) DSF Unreal (nog niet cker ivm bijna niet online) oO mesiah Oo (ofzoiets )
Je kan mijn team ook toevoegen. We zijn wel niet zo veel online samen. Nemomemeliorest SFN I Killer II Psychokid II I Masterspy I