ik heb halo 2 van iemand gekocht, en hij geeft aan dat de disk dirty is ik heb nog geen melding van een update gekregen.... waar moet je die halen
heb al geregeld dat het geld wordt terug gestort. gewoon een nieuwe uit de winkel moet het wekl gewoon goed doen?
Nee dit word er idd niet bij gezet. Vind ik wel beetje jammer. Ja bij mij werkt ie perfect ! Dus moet gewoon lukken met een originele uit de winkel.
Joene 9021-01-2006, 13:29 ... klopt het dat het NIET op je gamercard erbij wordt gezet of je Halo 2 speelt ? Ja dat is zo. Maar dat is helemaal NIET netjes van MS. Moeten ze maar niet het gebruik van GamersTag moeten propageren onder de pagina van Halo 2. Pagina: http://www.xbox.com/nl-NL/games/h/halo2/ Onder Links staat Beheer je gamerprofiel en maak gamercards op Mijn Xbox Live Nou. Dat suggereerd dat Halo 2 op je Card komt. Zo begin ik mij aan nog wel meer suggesties te storen. 1. Met een VGA kabel werken bijn geen oude Xbox spellen. Staat dat ergens ? 2. Speel je een demo van dat Live Arcade is je Card daarmee vervuild. Dus de demo hè. Nog niet eens de volledige versie.
Halo 2 kan nooit op je card komen ... om dezelfde reden dat Halo 1 nooit op live kan komen .. Halo 2 heeft niet de juiste code om dit te registreren
Ik heb ook een probleem met halo 2 namelijk als ik wil inloggen op xbox live op halo 2 dan krijg ik steeds de reactie dat er een message naar mijn account management maar waar kan ik die message bekijken want er staat niks bij mijn normale messages.
Je moet waarschijnlijk bij je settings (helemaal linkse blad in het dashboard) even Play Xbox Games on Xbox Live aanzetten
Hoe speel ik Halo2 online op de 360? Bij mij staat er dat ik sommige maps niet heb. En hij vraagt welke friends ik moet inviten. Kan ik niet zomaar tegen andere mensen spelen?
Dat betekent dat je te jong bent, xbox live accounts van personen jonger dan 18 mogen standaard géén oude xbox games spelen via live. Je moet in het xbox-menu naar het live-tabblad gaan en dan de settings van live opzoeken. Daar kun je ergens jouw voogd laten inloggen (bij het aanmaken van een live account heb je een voogd moeten aanwijzen) en die kan dan aan de parental control zitten. Daarmee kan hij of zij jou "toestaan" om backwards compatible games te spelen via live. De enige reden dat Halo 2 zegt dat er een bericht voor je is, is omdat Halo 2 nog geen foutmeldingen hiervoor had destijds.
Tja bij mij doet halo 2 het ook bijna helemaal normaal..soms wat rendering foutjes en frame-rate dingen verder niks. Oh en bleef een keer hangen maar das normaal op een 360 Kijk eens op blz 22 van de halo 2 handleiding..staat iets over voice proximity. Met die zachte stemmen kan het ook zijn dat je NAT op Strict of op Moderate staat. Mischien zijn je updates niet goed gedownload? HDD eraf...MU erin nogmaals updaten? Lijkt me niet dat je je hdd gaat formateren Heb zelf geen MU dus weet ook niet of dit kan...iemand?
Jahh dit probleem heb ik ook. Het is idd zeer irritant, omdat je ( vooral met multiplayer) erg weinig ziet. Maja Kzou eigenlijk niet weten hoe je het kan verhelpen. Mss dat updaten werkt. Succes ermee.